Ugyan a Warhammer világában játszódó MMORPG-nek is meg kellett volna érkeznie tavaly, a fejlesztők azonban először az idei, majd a 2008-as évre tolták a megjelenést.
Ugyan a Warhammer világában játszódó MMORPG-nek is meg kellett volna érkeznie tavaly, a fejlesztők azonban először az idei, majd a 2008-as évre tolták a megjelenést.
Mark Jacobs elmondása szerint, miután a játékot fejlesztő Mythic-et felvásárolta az Electronic Arts, rengeteg lehetőségük adódott, melyek kihasználása a Warhammer Online: Age of Reckoning hasznára lettek volna. Ilyen módon a srácok a napokban úgy döntöttek, hogy inkább dolgoznak még pár hónapot a címen, néhány dolgot inkább újraírnak, hogy aztán a világ legjobb masszívan online tolható szerepjátékát dobhassák piacra. Most az egyszer megbocsátunk, de aztán tényleg ilyen jó legyen az a játék, kedves Jacobs!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.