Ahogy azt már mi is említettük a korábbi írásainkban, a Cyberpunk 2077 fiaskója a CD Projekt RED idei számain fogja magát éreztetni igazán, erről tanúskodik, hogy míg 2020-ra még látványos üzleti jelentést tudott felmutatni a lengyel fejlesztőcég, az idei év első negyedében már sokkal visszafogottabb eredményei voltak.
Oké, bevételfronton éppenséggel rekorddal zárt a csapat, és 53,9 millió dollár forgalmat könyvelhetett el az április előtti időszakra, ez azonban csak 2 százalékos javulást, vagyis lényegében stagnálást jelent éves szinten. A CD projekt a tavalyi év hasonló időszakában rengeteget profitált a pandémiából, a netflixes The Witcher-sorozatból és a The Witcher 3 Switch-portjából, idén azonban már nem szerepelt olyan jól a The Witcher-franchise, a Cyberpunk 2077 pedig épphogy ellensúlyozni tudta a kieső bevételeket. Az új játék kapcsán nem is közöltek friss eladási adatokat, mindössze annyit tudtunk meg, hogy a játékosok főleg a PC-s és xboxos verziók digitális kiadásait keresték.
A Cyberpunk 2077 egyébként a leglátványosabban a CD Projekt nyereségének tett be: habár a fejlesztőcég az első negyedéve nem fordult veszteségbe (sőt), a profit így is 65 százalékkal, 8,87 millió dollárra csökkent. A lengyelek elismerték, hogy a nyereségességük alacsonyabb volt a szokásosnál, ez pedig a jövőbeli projektjeik fejlesztési költségeivel, illetve azzal magyarázható, hogy a Cyberpunk 2077 folyamatos javítása többletkiadással járt.
Kábé. Az előtt hozta el a Mass Effect féle nosztalgiát, minthogy a Legendary Edition elkészült. Az egész játék grafikában és stílusban is megidézett egy-két régi címet, mint valami fullos all stars gála. Kis Fallout, kis ME, irányított, de érdekes mászkálás, ilyen-olyan lassítások, mint a Max Payne-ben, komolynak tűnő, vagy éppen vicces félsztori mellékküldetések és olyan döntések, amik valamelyest számítanak.
Menet közben barlangok és föld alatti helyek szörnyekkel, meg ellenséges, több emeletes álláspontok faszikkal, városok a nagy dumálos, mászkálós, több órás gamepay-jel robotok és kommandósok között fantasy mesével? Épületek, kolóniák, vagy egy filmforgatásra való betoppanás úgy, hogy fullra kinyírunk mindenkit a live TV-ben a gagyi színészek közül? Mindez full keményen ostoba, érdekes, vicces, vagy gonosz karakterekkel és frakciókkal megfűszerezve. Egy igazi jó kis remix a régi jó játékokból. Közepes grafikán lehet játszani, mert nincs külön Chromatic Aberration kapcsoló és az állíthatósági csíkon a közép állás szerint nincs még ez bekapcsolvba a képen. Ezen kívül nagyon is jó játék, ehhez tartom magam és ha szerinted egy 8 éves játékot idéz, akkor csak kiskacsa vagy a fekete tóban, mert ez a cucc kb 20 éves húrokat is modernen és viccesen penget meg.
- Ismeretlen pszichiáter diagnózisa a 2020-as évek elejéről Neotechtr PlayStation iránt táplált érzéseiről a terápia kezdését megelőzően :D.
Az Outer Worlds jó volt, amellett, hogy nagyon rövid lett (az említett szűk büdzsé miatt) és látványra egy 8 éves játék benyomását keltette.
Ha a New Vegas mellett az Outer Worlds az egyetlen, amit játszottál a kategóriában, akkor elhiszem, hogy ezt gondoliod. Igazt nem lesz, de elhiszem, hogy ezt gondolod.
"örökérvényű fényes csillagok a stílus egén. Főleg az Origins"
A DA:O igen. A DA2 viszont annál kevésbé. Épp ezt írtam.
Nincs arra magyarázat, hogy gyűlölettel beszélsz ezekről, max az, hogy nincs hozzá géped, nem tudsz velük játszani, vagy csak simán mély gyűlölet. De ezek a címek pont rossz célpontok ennek, mivel örökérvényű fényes csillagok a stílus egén. Főleg az Origins.
Hasonló volt a Bioware esetében DA:O - DA2 (meg kb minden, amit azóta kihoznak), de legalább nekik ott a kifogás, hogy a legaljasabb kiadó ül a nyakukon.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.