Xiang Zixut, a kiváló magánnyomozót egy rejtélyes üggyel keresik meg: kerítsen elő egy eltűnt újságírót. Az akció balul sül el, ám amikor Xiang meghal, rögtön utána a saját szobájában arra ébred, hogy megkeresik egy rejtélyes üggyel: kerítsen elő egy eltűnt újságírót. A Loopmancerben ennek az esetnek kell a végére járnunk, minden halálunk után elölről kezdve a küldetést.
A játék történetének otthont adó Dragon City a közeljövőben helyezkedik el, az Unreal Engine 4-gyel meghajtott világot a cyberpunk stílusjegyek és a távol-keleti esztétika ötvözésével hozták létre. Az oldalnézetes játékmenet akcióból nem szenved hiányt, sajátos viselkedéssel felruházott, válogatott ellenfelekkel kell majd megvívnunk. Száznál is több fegyvert forgathatunk, a különböző képességeket pedig kibernetikus kiegészítők révén szerezhetjük meg.
Az időhurkos alap nemcsak a játékmenetre gyakorol majd hatást, hanem a történetre is: egyes döntéseinknek hosszútávú hatásai is lehetnek a különböző karakterekre, így lehet, hogy épp a játék egy későbbi pontján bánunk majd meg egy korábban hozott választást. Egy új hurokban azonban majd dönthetünk másként.
A Loopmancer PC-re és nem konkretizált konzolokra fog megjelenni, még nem tudni, hogy mikor.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.