Ma délután végre lehullott a lepel a Battlefield 2042-ről, a mozgalmas előzetes mellett pedig egy-két fontos részletet is megtudhattunk róla. A játék vezető dizájnere, Daniel Berlin a Eurogamer szerkesztőinek mesélt az idén ősszel érkező lövöldéről, és készüljetek fel, mert megosztó hírek következnek! Megtudhattuk ugyanis, hogy a játék olyannyira visszanyúl majd gyökereihez, hogy nem tartalmaz majd egyjátékos kampányt sem. Némi vigaszdíj a magányos farkasoknak, hogy a játék játszható lesz botok ellen is, az ilyen gyakorlómeccsekre pedig behívhatjuk a barátainkat, ha ehhez támad kedvünk.
Nyilvánvaló persze, hogy a Battlefield-játékokat sosem a sztorimódjuk miatt szerettük, ezzel pedig az EA és a DICE is tisztában van. Éppen ezért úgy döntöttek, hogy minden erőforrásukat az online csatározásra fordítják, amelyek minden eddiginél gigászibbnak ígérkeznek. PC-n, PlayStation 5-ön és Xbox Series X/S-en összesen 128 játékos szaladgálhat majd a pályán, míg a játék PlayStation 4-re és Xbox One-ra szabott változata 64 főt támogat majd.
A kampány kihagyása azonban nem jelenti a történet teljes hiányát: a Battlefield 2042-t egy határozottan felvázolt narratíva vezeti majd, amely a szezonokon átívelő live service során rajzolódik ki igazán. A történet alapjául az Egyesült Államok és Oroszország világmegrengető háborúja szolgál majd, mi azonban nem a két nagyhatalom bakáit alakítjuk. A játékosok az úgynevezett Non-Patriated (No-Pats) köztes csoportjához tartoznak - azokhoz a kisebb nemzetekhez, akik a két tűz között ragadtak.
Az események során megismerkedhetünk majd számos specialistával, különleges, de a szokásosnál nem erősebb hőskarakterekkel, akik felett adott esetben át is vehetjük az irányítást a harctéren. Ez az új rendszer bővíti majd ki a már jól ismert squad-rendszert és a szintén visszatérő kasztokat.
Daniel Berlin szót ejtett a Battlefield 2042 online játékmódjairól is, és sokak meglepetésére elárulta, hogy az új játék nem tartalmaz majd battle royale-módot - jobban belegondolva persze nem is olyan meglepő ez, hiszen a csapat legutóbb is megégette magát a Firestormmal. Ehelyett a DICE a közönségkedvenc Conquest és Breakthrough alapjaira épít tovább, amelyek ezúttal közösen az All-Out Warfare címet viselik majd. Mellette érkezik egy Hazard Zone névre keresztelt játékmód is - ez valószínűleg egy kisebb létszámú opció, de a csapat egyelőre nem árult el többet róla.
A fentiek mellet érkezik egy harmadik nagy játékmód is, amelyet a DICE LA fejleszt, Berlin pedig csupán annyit árult el róla, hogy ez egy valódi szerelmeslevél lesz a széria veterán rajongóinak. Egyelőre csak találgathatunk azzal kapcsolatban, hogy pontosan mire is gondolhatott a költő, július 22-én az EA Play Live adásán azonban erről a játékmódról is lehull majd a lepel.
A Battlefield 2042 idén október 22-én érkezik PC-re, Xbox One-ra, Xbox Series X/S-re, PlayStation 4-re és PlayStation 5-re. PC-n a Steamen és az Epic Games Store-ban is kapható lesz.
Nem annyira erződik arcade lövöldözésnek.Ráadásul a hangok szerintem a Battlefield-ekben sokkal jobbak,meg grafikailag is szebb.
Mindkét játékkal szoktam játszani de szerintem teljesen más a hangulata.
A hét pálya nem hiszem, hogy kevésnek fog érződni, mert meglehetősen nagyok és eltérőek lesznek.
https://www.youtube.com/watch?v=YN1wwnN0CF0
Irónikus mikor valaki fikázza azt hogy "megalapozatlan" és közben a fikázása megalapozatlan :D
egyébként nálam is automatikus kihagyás ha nincs single
Annyi hogy kicsit máshogy kell játszani mint egy codot, de simán hozható ilyen 70 15-ös stat is, meccs végére úgy hogy nem járművezek.
Inkább ne írjatok cikket olyanról amit senki nem erősített meg...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.