Nem igazán hallottunk a Baldur's Gate III felől mostanában: érkeztek ugyan javítások hozzá, de a legutóbbi nagy frissítés még februárban vált letölthetővé, ez hozta magával a druida kasztot is. Swen Vincke, a Larian alapítója a GameSpotnak adott interjút a témában, és próbált rávilágítani, hogy mi zajlik éppen a kulisszák mögött.
Vincke elmondása szerint a céljuk az, hogy jövőre befejezzék a játékot, de ez azt is jelenti, hogy idén még biztosan marad az Early Access-változat. Jelenleg párhuzamosan polírozzák a korai hozzáférésű játékot, és fejlesztik az anyag maradékát, illetve az is kiderült, hogy a következő frissítés - bármikor is érkezzen - inkább a meglévő elemek fejlesztésére fókuszál a visszajelzések alapján - túl sok új tartalomra, például egy újabb kasztra ne számítsunk ezúttal.
Vincke azt is elárulta, hogy a Divinity: Origin Sin II-féle Game Master móddal a Baldur's Gate III esetében még nem számolnak, állítása szerint így is "egy szörnyeteget kell lefejleszteniük".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.