Úgy tűnik, a Netflix nem követi a Google és az Amazon által kitaposott ösvényt, a videóstreaming-szolgáltató ahelyett, hogy egyből fejest ugrana, egy fokkal óvatosabban mártózik meg a játékiparban. A vállalat a minap közzétette a második negyedéves üzleti összesítését, a dokumentumnak hála pedig számos érdekes újdonságot megtudhattunk a videojátékos tervekről is.
Eddig is sejthettük, de ezzel hivatalossá vált, hogy a Netflix egy afféle új kategóriaként tartja majd számon a videojátékokat a streaming-repertoárjában, az eredeti filmekhez vagy az animációs sorozatokhoz hasonlóan. Ez egyben azt is jelenti, hogy a könyvtárban megjelenő játékok a hagyományos előfizetés részévé válnak, vagyis nem kell semmiféle extrát fizetnünk a hozzáféréshez.
No, de miféle játékok várnak majd bennünket? Nos, úgy tűnik, hogy elsőként mobilos címek, valószínűleg az Apple Arcade kínálatához hasonlóan. A Google Stadia és az Amazon Luna (illetve az Amazon fejlesztőstúdiói) nem arattak osztatlan sikereket a keményvonalas játékosoknál, így a Netflix egy biztonságosabb utat választ: azt a casual közönséget célozza meg, akik alapvetően nem feltétlenül neveznék magukat gamereknek.
Nyilvánvaló, hogy a Netflix nem arra törekszik, hogy egyik napról a másikra a játékipar legnagyobb óriásává váljon, de a streamingplatform nem is a PlayStationt vagy az Xboxot tekinti a fő vetélytársainak. A vállalat saját bevallása szerint inkább a YouTube, a TikTok és az Epic Games jelenti a konkurenciát - azok a platformok, amelyek az elért nézőszám és képernyő előtt töltött idő maximalizálásával termelnek profitot.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.