A Guerrilla Games ugyan jövőre csúsztatta a Horzion: Forbidden West megjelenését, ám azóta kisebb-nagyobb fejlesztői naplókkal próbálja kitölteni az űrt. Ezek középpontjában állt már Aloy, az új részben ránk váró felfedezés, most pedig az állatvilág került sorra: a Zero Dawnban megismert masinák egy része visszatér, de új lényekkel is lesz dolgunk.
Az új blogbejegyzésben Blake Politeski tervező kalauzol minket, aki már az első rész munkálatainak megkezdése óta dolgozik a különféle géplényeken. Elmondása szerint nagy kihívás volt, hogy megtalálják, milyen környezetben milyen masinák élnének, és azok hogyan látnák el a feladatukat – ami azt illeti, sok ötletük nem is fért bele a Zero Dawnba, de a Forbidden Westben láthatjuk őket.
Az új állatoknak egy része fel is tűnt már a májusi State of Play-videóban. A Sunwing például azért született meg, mert akartak egy nagyobb szárnyast is a Glinthawknál: ez az új faj a szárnyaival gyűjti a napenergiát, és másként fog viselkedni gyűjtés, illetve pihenés közben. Az elefántra emlékeztető Tremortuskot pedig a lázadó tenakthok fogják használni sétáló erődítmény gyanánt.
Politeskiék ötleteit a Maxim Fleury vezette művészeti csapat önti végleges formába, a folyamatnak azonban része, hogy a dizájn közvetítse is a játékosok felé mindazt, amit a lényekről tudniuk kell. Fleury szerint a legtöbb masinát többféle módon is le lehet győzni, csak figyelnünk kell a jelekre.
A Horizon: Forbidden West 2022. február 18-án jelenik meg PlayStation 4-re és PlayStation 5-re.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.