A hivatalos játékmenet bemutató után újra megleshetjük akció közben a FromSoftware következő souls-like játékát, az Elden Ringet. Ezúttal a GodisaGeek tolmácsolásában, akik kipróbálhatták a játék korai változatát.
Az Elden Ring 2022. február 25-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Series X|S-re. A héten megkezdődnek a konzolos technikai tesztek, így akkor valószínűleg még többet fogunk látni a játékból.
A játék korábban bemutatott játékmenet bemutatóját itt tudjátok megismételni, a majdani játszható karakterekről, illetve a meseszép gyűjtői kiadásokról pedig errefelé emlékeztünk meg.
Azért az is eléggé sikeres volt .
Én nem mondom hogy nem fura egy kicsit hogy a környezettel szinte semmi interakció sincs, de ebben a Halo se remekel, és ilyen szempontból miért ne lehetne összehasonlítani ? Azért mert a stílus más ?
Na itt abba is hagyhatjuk mert neked magömlésed van két színes betűtől is nyilván!
Attól még tény hogy átmegy szellemként a rügy mindenen stbstb!Legalább egy Red Dead Redemption előző genes szintet súrolja csak mozgásban mert nyilván másban(élővilág, időjárás,fizika és annak hatásai)ps8 alatt sem fogja hozni!De te csak érezd amit nem akarok tudni valóban! Inkább látogass te ki a termeszetbe kicisárkánygyík!
Kijött a RDR2 all time legjobb grafikával, jó sztorival, tonna tartalommal de itt a többség szarozta. "Sokat kell lovagolni" ect.
Kijött a Tsushima elképesztően jó szamurájos hangulattal, párbeszédekkel, látvánnyal, harcrendszerrel, párbajokkal, csodálatos Kurosawa móddal, de itt a többség szarozta. "Egyszerű történet, semmi extra"
Kijött az indie Biomutant aranyos karakterekkel, érdekes világgal, szupi rpg elemekkel, kjó bossfightokkal de kb mindenki mindenben szarozta.
Jön februárban a Horizon 2, itt már blog volt róla hogyan verik át a népet és mekkora szar lesz az is.
Ez a GK fórum. Megszoktuk.
Jön az Elden Ring. Semmi extrát nem kell várni, azt adja amit eddig is csak hatalmas open worldben. Szebb látvánnyal és némi újításokkal. Hozza a zsánert.
De itt már mindenki szarozza. És persze csak olyanok akiket nem érdekel, nem is játszottak ilyennel és nem is fognak.
Írjatok be egy foci topicba h miért nézitek ezt a szemetet, mindig uaz történik és semmi új? Csak kergetik azt a kerek lasztit és nem történik semmi. Nem kéne már újítani valamit, hiszen ezt a kergetőzést már 100+ éve látjuk?
És jelentkezzetek már lécci a From Soft fejlesztőcsapatába ötletmenedzsernek és karakteranimátornak, mert nagyon nem megy ez nekik. A Bandai oldalán az 5,6 millió megtekintőből már vagy 3 ezren dislájkolták is már! Szerintem jogosak a kritikáitok...
És a videó alatt az járt a fejemben, hogy ez a nyílt világú rohangálás tökre unalmas.
Valahogy nem állt jól a játéknak.
De kívánom, hogy legyen fasza játék.
A kérdést viszont én tettem fel,de akkor felteszem másképpen!
Azért mert ez egy FromSoftware láthatóan annak minden hibájával (talán majd ebben is lehet húzni,lobogtatni a lábadon a hullákat mint a rongyot,ha beléjük akadsz) ráadásul az első open world játékuk!Honnan veszitek,hogy jobb lesz mint egy másik ütsz,gurulsz,hárítasz játék?És miért nem lehet megemlíteni a hiányosságait vagy a mozgást?
Mert ez a játék nem arról szól?Talán ehhez is érzelmi érettség kell? Azért a folyamatos mozgás meg,hogy ne szellemként akadozva közlekedünk már az előző generációban sem volt ördögtől való kívánság szerintem! Boldog lennék,ha jó lenne a végeredmény!
Majd meglátjuk!
(Azért kell hozzá arc h egy olyan Halo gameplay után bekötekedj és köpködj egy olyan játék alá mint ez. Láttad a fának a törésmodelljét a Halóban, amin átmegy a kocsink? Láttad a rengeteg növényzetet, a kidolgozott terepet és helyszíneket? A nem létező időjárást? Amit láthattál az egy minimum szintről megszépült grafika és a puffpuff. A legelső souls game-ben is több tartalom volt mint a legújabb Halóban, nemhogy ebben.)
De,ha szerinted Ps5-ön vagy Xsx-en így kell kinéznie egy játéknak ilyen darabos mozgással meg a terepen sokszor teleportáló gebével nulla fizikával,hát lelked rajta!
Hihetetlen felfedezés meg atmoszféra?
Mesélj mi hihetetlent láttál ebben a videóban amit más régebbi játékban nem?
Ui:Értem én,hogy FromSoftware,de az ért neked sem kellene tátott szájjal rohanni a fa khmm az erdőbe!
A Morrowind 3-ban szebb víz effektek voltak!
A karakterek-ló stb mozgásánál meg még az első Robotzsaru is folyamatosabban mozgott!
A növényzet meg ocsmány azon kívül,hogy szellemként közlekedik vagy suhan át rajta minden!
Az is látszik,hogy ezt is gyengénlátók készítették akik nem nagyon látnak messzebbre 5-10 méternél vagy egy völgyben élnek ahol nonstop a sűrű köd!
Kíváncsi leszek mennyit változik megjelenésre!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.