17 percig pörög az Elden Ring

  • Írta: Shifty
  • 2021. november 10.
  • Videó
Link másolása
A hivatalos játékmenet bemutató után újra megleshetjük akció közben a FromSoftware következő souls-like játékát, az Elden Ringet. Ezúttal a GodisaGeek tolmácsolásában, akik kipróbálhatták a játék korai változatát.

Az Elden Ring 2022. február 25-én fog megjelenni PC-re, PlayStation 4-re, PlayStation 5-re, Xbox One-ra és Series X|S-re. A héten megkezdődnek a konzolos technikai tesztek, így akkor valószínűleg még többet fogunk látni a játékból.

A játék korábban bemutatott játékmenet bemutatóját itt tudjátok megismételni, a majdani játszható karakterekről, illetve a meseszép gyűjtői kiadásokról pedig errefelé emlékeztünk meg.

17.
17.
Darksiders84
Sekiro folytatásról lehet tudni valamit , hogy lesz terveznek egyáltalán a készítők ?
Azért az is eléggé sikeres volt .
16.
16.
delphijos
#6: "Te most komolyan egy Fps-t hasonlítgatsz ehhez?"

Én nem mondom hogy nem fura egy kicsit hogy a környezettel szinte semmi interakció sincs, de ebben a Halo se remekel, és ilyen szempontból miért ne lehetne összehasonlítani ? Azért mert a stílus más ?
15.
15.
Helium Prime
#11: ,,De nem tudom neked elmagyarazni amit en erzek,ha az elden ring gameplay videokra nezek''
Na itt abba is hagyhatjuk mert neked magömlésed van két színes betűtől is nyilván!
Attól még tény hogy átmegy szellemként a rügy mindenen stbstb!Legalább egy Red Dead Redemption előző genes szintet súrolja csak mozgásban mert nyilván másban(élővilág, időjárás,fizika és annak hatásai)ps8 alatt sem fogja hozni!De te csak érezd amit nem akarok tudni valóban! Inkább látogass te ki a termeszetbe kicisárkánygyík!
14.
14.
DragonBleacPiece
Japanoknak az europai lovagok meg merlin (big hat logan) az olyan egzotikus mint egy szamuraj nekunk szerintem.
12.
12.
Ps fanboy
#9: Rendben, az végülis ok, hogy ez a játék ugyanaz a játék (kisebb változtatásokkal), mint az elődei, mert eleve egy pazar alapra épül, ami valóban megunhatatlan, mivel van benne igazi kihívás. És nem is várhatjuk el tőle, hogy a műfaj működési szabályait megreformálja. De, hamár openworld, meg amúgy is. Muszáj már megint ugyanabba a középkori világba helyezni? Aminek mint tudjuk, értelemszerűen minden része ugyanazt a dizájvilágot követi, mint az azt megelőző, meg az azt megelöző ugyanilyen középkori Souls játékban. Ezt már ismerjük. Ezt a mechanikarendszert, amire a játék épül, bármilyen világba beilleszthetnék. Shekiro, Bloodborn például jó példa. Mégis mindig itt jukadunk ki. Elhiszem, hogy ennek a fantasy világnak ez a középkori miliő áll jól, meg egy ilyen sajátossága, de ez nekem már túl ismerős. Legyen sci-fi világban, vagy bánom én, csak valahol máshol.
11.
11.
DragonBleacPiece
#3: Tudom hogy jatekokkal foglalkozik az oldal,gamer vagyok enis. Semmifele erzelmi intelligenciara nincs szukseg ahhoz hogy eszrevedd ( 1 insight is eleg) hogy az eddigi jatekaik jellegzetessegeit mind megtalalod az elden ringben,ujitasokkal,uj mechanikakkal, quality of life opciokkal megspekelve. Az hogy te a fuvon athaladast nezed,az sokat elmond rolad es hogy mit szeretsz a jatekokban. De nem tudom neked elmagyarazni amit en erzek,ha az elden ring gameplay videokra nezek,amik felkerultek youtubera. Egy open world jatekot nagyon sokfelekeppen el lehet b...ni,de itt minden arra utal hogy sikerult kiadniuk egy olyan open world jatekot a sajat univerzumuk jellegzetessegeivel,ami nemhogy mentes az ow szarsagoktol,de utmutato is lehet mas fejlesztoknek hogy igenis lehet igenyes ow gameket fejleszteni. Nem tudom neked elmagyarazni hogy a grafikai reszletesseg es a grafikai stilus kozt mi a kulonbseg,egyszeruen ezt latnod kell hogy itt nem budget jatekrol van szo,hanem kepvisel egy stilust. Oldalakon at lehetne sorolni miben mas mint egy mas ow jatek,de eleg sztem par dolog ami nekem kulonosen tetszik: nincsenek teljesen ures elnagyolt helyek,mindenhol lehet talalni valamit, a tajak nem csak sivatag-erdo-lavaforras-viz kombot kovetik, dupla ugras van a mounton amivel a vilag fa..ara is feltudsz ugralni szabadon. Van 6 regio,amik egyenkent onmagukban kitesznek egy souls jatekot,nem fogod azt erezni hogy folyton ugyanazokat a szornyeket olod. A jatek grafikaja gyonyoru es esztetikus, az elkovetkezo 5 evben biztosan jatszani fogom.
9.
9.
Robilluma
GK sajátosság.
Kijött a RDR2 all time legjobb grafikával, jó sztorival, tonna tartalommal de itt a többség szarozta. "Sokat kell lovagolni" ect.
Kijött a Tsushima elképesztően jó szamurájos hangulattal, párbeszédekkel, látvánnyal, harcrendszerrel, párbajokkal, csodálatos Kurosawa móddal, de itt a többség szarozta. "Egyszerű történet, semmi extra"
Kijött az indie Biomutant aranyos karakterekkel, érdekes világgal, szupi rpg elemekkel, kjó bossfightokkal de kb mindenki mindenben szarozta.
Jön februárban a Horizon 2, itt már blog volt róla hogyan verik át a népet és mekkora szar lesz az is.
Ez a GK fórum. Megszoktuk.
Jön az Elden Ring. Semmi extrát nem kell várni, azt adja amit eddig is csak hatalmas open worldben. Szebb látvánnyal és némi újításokkal. Hozza a zsánert.
De itt már mindenki szarozza. És persze csak olyanok akiket nem érdekel, nem is játszottak ilyennel és nem is fognak.
Írjatok be egy foci topicba h miért nézitek ezt a szemetet, mindig uaz történik és semmi új? Csak kergetik azt a kerek lasztit és nem történik semmi. Nem kéne már újítani valamit, hiszen ezt a kergetőzést már 100+ éve látjuk?

És jelentkezzetek már lécci a From Soft fejlesztőcsapatába ötletmenedzsernek és karakteranimátornak, mert nagyon nem megy ez nekik. A Bandai oldalán az 5,6 millió megtekintőből már vagy 3 ezren dislájkolták is már! Szerintem jogosak a kritikáitok...
8.
8.
Aanash
Fura ahogy áthalad a bokrokon.
És a videó alatt az járt a fejemben, hogy ez a nyílt világú rohangálás tökre unalmas.
Valahogy nem állt jól a játéknak.
De kívánom, hogy legyen fasza játék.
7.
7.
Ps fanboy
Jól néz ki meg minden, hozza, ami egy DS kaliberű univerzumtól elvárható. Gondolom. De technikai fronton én annyit látok, hogy fogta az ismert DS szerű világot és a maga jellegzetességeit és kiterjesztette egy openworld világba. Nagyjából ennyi. Bennehagyva az összes olyan hülyeséget, hogy már alapszinten beleszaladsz nálad jóval combosabb ellenfelekbe, akik elöl immár háromszor-négyszer nagyobb távokon keresztül kell menekülnöd, hogy végre egyszer lerázd. De ehhez is csak futnod kell egy random irányba és ennyi, mert előbb utóbb úgyis befejezi az üldözést, mivel a meghatározótt helyén kívül persze nem flangálhat. Meg ez a fantasybe bugyolált lovagikorra emlékeztető világ, a maga dungeonjeivel se tud igazán más lenni, mint a többi DS.
6.
6.
Helium Prime
#5 Te most komolyan egy Fps-t hasonlítgatsz ehhez?
A kérdést viszont én tettem fel,de akkor felteszem másképpen!
Azért mert ez egy FromSoftware láthatóan annak minden hibájával (talán majd ebben is lehet húzni,lobogtatni a lábadon a hullákat mint a rongyot,ha beléjük akadsz) ráadásul az első open world játékuk!Honnan veszitek,hogy jobb lesz mint egy másik ütsz,gurulsz,hárítasz játék?És miért nem lehet megemlíteni a hiányosságait vagy a mozgást?
Mert ez a játék nem arról szól?Talán ehhez is érzelmi érettség kell? Azért a folyamatos mozgás meg,hogy ne szellemként akadozva közlekedünk már az előző generációban sem volt ördögtől való kívánság szerintem! Boldog lennék,ha jó lenne a végeredmény!
Majd meglátjuk!
5.
5.
Robilluma
#3: Az hogy PS5ön vagy XsXen hogy fog kinézni azt láthattad a Bandai Namco 17perces gameplayében. 4Kban is megskubizhattad, maxra felhúzva. Nem Demon’s Souls a grafika de ott látszik h gyönyörű. Sokkal szebb mint amennyire speciel én vártam. Mit nem láttunk még ami itt van? Mire gondolsz? Mit nem láttál bármilyen játékban ami még nem nagyon volt? A Forza5 is kb copyja az előzőnek, és? Attól még tök jó játék és hozza amit kell, mindenki szereti. Viszont segítek neked. Open world souls játékot még nem láttam és ez az. From Soft dungeon és pályadesignnal ekkora térképen ennyi kalanddal, na ez ütni fog. A Bandai vidiben amikor az álleesős Stormveil kastélyban körbenézünk a tornyokból annyi épületet és épületrészt láthatunk a háttérben is h bele lehet zavarodni és minden egyes apró szeglete bejárható és tartogat valamit a játékosnak. A játék gyönyörű, a varázslás része meg van turbózva, az ellenfelek sokszínűsége és kinézete egyedülálló. Az egyetlen dolog ami kérdéses és reménykedem benne, az h nehéz legyen. Aki akarja az majd felfejleszti magát maxra és segítséget idéz akár, de aki old school stílusban játssza annak legyen nehéz mert kell a kihívás. Ha megnézed a Bandai videó első percét és látod amikor a játék elején kiáll a sziklaperemre és szétnéz a karakterünk a térkép egy szeletén, akkor megláthatod h mit nem kaptunk még. Nyitott világú, fantasy játékban sosem tapasztalt dark atmoszférát. És tömve van épületekkel, lore-ral, ellenséggel, dungeonokkal, ez jól kijön ebből a tesztelős gameplayből is. DragonBleacPeace tökéletesen leírta, hihetetlen mennyiségű felfedeznivaló vár a játékosokra. Fantasy rajongóknak kötelező játék.
(Azért kell hozzá arc h egy olyan Halo gameplay után bekötekedj és köpködj egy olyan játék alá mint ez. Láttad a fának a törésmodelljét a Halóban, amin átmegy a kocsink? Láttad a rengeteg növényzetet, a kidolgozott terepet és helyszíneket? A nem létező időjárást? Amit láthattál az egy minimum szintről megszépült grafika és a puffpuff. A legelső souls game-ben is több tartalom volt mint a legújabb Halóban, nemhogy ebben.)
3.
3.
Helium Prime
Tudod ez egy olyan oldal ami a játékokkal foglalkozik és bizony ez ebben a formában eléggé félkésznek tűnik!
De,ha szerinted Ps5-ön vagy Xsx-en így kell kinéznie egy játéknak ilyen darabos mozgással meg a terepen sokszor teleportáló gebével nulla fizikával,hát lelked rajta!
Hihetetlen felfedezés meg atmoszféra?
Mesélj mi hihetetlent láttál ebben a videóban amit más régebbi játékban nem?
Ui:Értem én,hogy FromSoftware,de az ért neked sem kellene tátott szájjal rohanni a fa khmm az erdőbe!
2.
2.
DragonBleacPiece
#1: Menj ki a természetbe nézelődni,ott részletes minden meg nagy a felbontás,vihetsz távcsövet,a növényeket is letaposhatod (max kupán vág a vadőr),ha neked nem jön át a videók alapján az atmoszféra és az a HIHETETLEN felfedezés öröme amit látunk.
1.
1.
Helium Prime
Hát ez nagyon gyenge!
A Morrowind 3-ban szebb víz effektek voltak!
A karakterek-ló stb mozgásánál meg még az első Robotzsaru is folyamatosabban mozgott!
A növényzet meg ocsmány azon kívül,hogy szellemként közlekedik vagy suhan át rajta minden!
Az is látszik,hogy ezt is gyengénlátók készítették akik nem nagyon látnak messzebbre 5-10 méternél vagy egy völgyben élnek ahol nonstop a sűrű köd!
Kíváncsi leszek mennyit változik megjelenésre!
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...