Komoly gondok vannak az Everwild fejlesztésével

  • Írta: Shifty
  • 2022. január 3.
  • Pletyka
Link másolása
Az XboxEra podcast decemberi adásában Jeff Grubb és Nick Baker érdekes részleteket osztottak meg a Microsoft csapatainál készülő játékokról. Így került szóba az Everwild is, aminek a fejlesztése állítólag egy hatalmas káosz.

A mindig jól értesült Jeff Grubb és Nick "Shpeshal Nick" Baker ezúttal az XboxEra podcastjának decemberi adásában árultak el izgalmas részleteket a Rare-nél, az Obsidian Entertainmentnél és a Stoic Studiónál készülő Xbox-exkluzív játékokról.

A Rare jelenleg két projekttel van lekötve, amelyek közül a Sea of Thieves állandó munkát hárít a stúdióra, hiszen a kalózos bolondozás kifejezetten nagy népszerűségnek örvend. A csapat másik játéka, az évek óta készülő Everwild fejlesztése viszont már nem áll ilyen jól. Legutóbb épp októberben jelentettük, hogy változások történtek a projekt menedzsmentjében, illetve a játék fejlesztését is újrakezdték. Grubb szerint a probléma ennél sokkal nagyobb, ugyanis még a Rare munkatársai sem tudják, pontosan hol tart a fejlesztés, vagy mi is történik a játék körül, miközben koncepcionálisan is zsákutca egyelőre az egész projekt, mert senki sem tudja, milyennek is szeretné az Everwildot.

Ezzel szemben az Obsidian Entertainment háza tájáról jó hírekkel szolgált Grubb és Baker, ugyanis a csapat nem csak a The Outer Worlds második részén és az Avowedon dolgozik, hanem egy Disco Elysium-szerű játékon is, ami a 16. századi Európában játszódik, a cselekménye pedig egy nyomozás körül zajlik majd. A korábban már szintén pletykált játék fejlesztése olyan jól halad, hogy még idén meg is jelenik, ráadásul az a Josh Sawyer dolgozik a projekten, aki a Neverwinter Nights 2, a Fallout: New Vegas és a Pillars of Eternity játékokon is ügyködött.

Végül szóba került a The Banner Sagát fejlesztő Stoic készülő játéka is, a Project Belfry, amiről most kiderült, hogy Diablo-szerű játékmenetre készüljünk fel, bár ez kissé ellentmond a játékról szóló korábbi szóbeszédnek, amit anno szintén Grubb szállított.

5.
5.
#3: Nem, ott a Bioware konkrétan évekig hozzá se nyúlt, majd gyorsan összefércelt valamit mikor az EA követelte, hogy a rengeteg pénzért cserébe illene már valamit lerakni az asztalra.
Itt legalább bevallották, hogy fogalmuk sincs mit kellene vele kezdeniük :D
3.
3.
Aanash
Az Anthem is valami hasonló okból bukott el?
2.
2.
Robilluma
Az az Arrowed gondolom Avowed akar lenni.

És amikor októberben törölték az Everwild addigi elképzeléseit, arra jutottak hogy nincs is semmi elképzelésük a játékról? Itt nincs olyan aki megírja a játék lore-ját, forgkönyvét vagy esetleg egy művészeti felelős? Valaki aki az első ember a projekten. Mert ha van akkor ki kéne rúgni és hozni vkit aki valaha csinált már ilyet... amatőrizmus egy világcég szárnyai alatt. Hihetetlen.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...