Bár a készítők úgy tervezték, hogy a Supreme Commander támogatni fogja a tizedik generációs DirectX-et, az integráció mégis elmaradt.
Bár a készítők úgy tervezték, hogy a Supreme Commander támogatni fogja a tizedik generációs DirectX-et, az integráció mégis elmaradt.
Chris Taylor, a Gas Powered Games fejesének nyilatkozata szerint az új technológia integrációja a fejlesztés utolsó szakaszában történt volna, ám a készítők sok-sok apró munkaszünete megbosszulta önmagát, s nem úgy haladtak a munkálatokkal, ahogy tervezték.
Közeledett a Gold-verzió leadási napja, végül pedig úgy döntöttek a srácok, hogy nem lesz DirectX 10 a Supreme Commander-ben: megjelenéskor még váratott magára a Vista boltokba kerülése, a DirectX 10-et támogató kártyák sem volt túlzottan elterjedtek, ráadásként a tizedik generációs technológiáról se hallottunk semmit. A készítők szerint semilyen javítás, vagy kiegészítő formájában nem fogja támogatni a játék az új fejlesztést - ennek okát viszont már nem tudták megmagyarázni.
Közeledett a Gold-verzió leadási napja, végül pedig úgy döntöttek a srácok, hogy nem lesz DirectX 10 a Supreme Commander-ben: megjelenéskor még váratott magára a Vista boltokba kerülése, a DirectX 10-et támogató kártyák sem volt túlzottan elterjedtek, ráadásként a tizedik generációs technológiáról se hallottunk semmit. A készítők szerint semilyen javítás, vagy kiegészítő formájában nem fogja támogatni a játék az új fejlesztést - ennek okát viszont már nem tudták megmagyarázni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.