A Battlefield 2042 egészen botrányos premiert és azutáni időszakot tudhat maga mögött. Állítólag az Electronic Arts sem elégedett az eddig elért eredményekkel, és nagyon úgy néz ki, hogy valamilyen változás jöhet majd a jövőben.
Ahogy arról a Battlefield-ügyekben mindig jól értesült Tom Henderson is megemlékezett Twitter-oldalán, a kiadó állítólag minden lehetőséget megvizsgál azzal kapcsolatban, hogyan tudnának új életet lehelni a Battlefield 2042-be. Állítólag nem kizárt, hogy a játék egyes elemei free-to-play modellre váltanának - valószínűleg azért nem egészen, mert ellenkező esetében felbosszantanák azokat a rajongókat, akik már kifizették a teljes játék árát.
A játék legnagyobb rákfenéje a 128 fő sajnos. Hiába működne adott esetben 64 fővel, a pályák alapjaiba vannak elbaszva.
Én a Bf4-el kezdtem bele a sorozatba, és az nagyon adta, a dlc-ket is megvettem.
Aztán még talán az utána levő Battlefieldet is kipróbáltam, de szerintem elkezdte másolni a Battlefrontot, aztán azóta nem követtem egyik részét sem.
Én komolyan azt hittem, hogy a 128 játékos, meg a hatalmas térképek nagyot fognak dobni rajta.
A játék nem hibátlan, vannak hiányos dolgok, de közel sem annyira vészes a helyzet, mint ahogy a média minden nap lehozza. Ismerősökkel simán élvezhető, csak hát iszonyatosan túl lett tolva a gyűlölet vonat, manapság már az is habzó szájjal szidja, aki meg sem vette.
De azt továbbra sem értik, hogy a baj odafent van az üzleti tervekkel. Nem maguk a játékok szarok, hanem nincs elég idő, erőforrás és így a jó ötletek nem valósulnak meg, ami meg belekerül a játékba az bugos és élvezhetetlen.
2. Agile SW development tipikus példája, hogy mit eredményez a "gyors és olcsó" fejlesztés
3. Szégyen és gyalázat, hogy mit lett ezzel a franchise-al. Köszönjük Activision.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.