Jade Raymond tavaly tavasszal mutatta be az új stúdióját, a Haven Entertainment Studiost, aminek az első projektje a PlayStation támogatásával készül. A minap újabb részleteket tudtunk meg a témában, miután a Le Devoir magazin kicsit hosszabban is foglalkozott a fejlesztőcsapattal.
A legfontosabb újdonság talán az, hogy a projektjük PlayStation 5-re és PC-re készül, és "egy összefüggő és folyamatosan fejlődő online világot" tár majd a játékosok elé, amely azzal különböztetné meg magát a hasonszőrű játékoktól, hogy "befogadó és törődő" környezetet kínál.
A Haven társalapítói: Pierre-François Sapinski és Jade Raymond
Raymond egyébként azt is elárulta, hogy kezdésként három nagyobb kaliberű projekt tervét dobták össze, amelyből egyet kiválaszthat majd a Sony, és bár a cégnek mindegyik ötlet tetszett, a Haven végül a fentebb ecsetelt fejlesztés mellett tette le a voksát. A hölgy szerint tavaly március óta a háromszorosára duzzadt a csapat, aminek feltett szándéka, hogy kimaxolja a PS5 képességeit - ennek érdekében még Mark Cernyvel is együttműködik.
A Sony nemrég jelentette be, hogy 2026-ig több mint tíz live service-játékot dobna piacra - lényegében ez magyarázza meg, hogy miért vásárolta fel a Bungie-t. A Haven fejlesztése mellett ezek közé sorolhatjuk majd a Bungie új, Matter kódnevű projektjét, a The Last of Us multiplayer részét, de pletykálnak még egy új Twisted Metalról, továbbá a Deviation Games és a Sony londoni csapata is egy online címet készít állítólag.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.