A 343 Industries nagyban dolgozik a Halo Infinite következő szezonján, és erről a munkáról most bővebben is beszámolt. Mint írják, jelenleg három lábon nyugszik a csapat prioritási listája: a fennálló, kritikusnak minősülő problémák kigyomlálásán, az új évad előkészítésén a május 3-ra ígért startra, illetve a már belengetett tartalmi bővítések folyamatos fejlesztésén.
A bejegyzésből kiderül, hogy a második évad Lone Wolves alcímmel indul majd. A tematika alapját adó magányos farkasok a Spartanok egy különleges, vadászatra és nyomkövetésre kiképzett egysége, és kettejükről többet is megtudunk majd a szezon történeti elemeiből, átvezetőiből. Ugyanakkor nem rendelnek mindent alá az évadban ennek a témának, így például az induláskor ingyen beszerezhető Fracture páncélzat sem ebből az egységből merít ihletet.
A szezon alatt kapunk új pályákat, amelyekről megosztottak egy-egy koncepciós rajzot is: az Arena módban a Catalystnak örülhetünk, míg a Big Team Battle-ben a Breakernek. Új játékmódként csatlakozik a Last Spartan Standing és a Land Grab, illetve a felfrissítve visszatérő King of the Hill.
A kampány kooperatív végigjátszhatóságának érkezését is az évad kezdetére ígérte a stúdió, de a jelenlegi állás alapján erre ne számítsunk – ez csak később, még a szezon hónapjai alatt fut be. A 343 Industries elmondása alapján a fennakadást az okozza, hogy minőségi, osztott képernyős multiplayert akarnak alkotni Xboxokra, ahogy az volt a régi játékoknál is, a fejlesztést azonban alaposan megnehezíti a sok nyílt tér. A kihívások megoldására több időre van szükségük.
A Forge-dzsal is jól haladnak (erről nemrég egy videó is kiszivárgott), ennek az implementálását a harmadik szezonra tervezik, amelynek az egyéb új tartalmain is dolgoznak már, minden más, fentebb említett feladattal párhuzamosan.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.