Starfield - társak, frakciók és döntések

  • Írta: szlav
  • 2022. március 16.
  • Videó
Link másolása
Újabb fejlesztői videóval jelentkezett Todd Howard és a Starfield fejlesztőcsapata, hogy megvitassák, mitől lesz igazán kiemelkedő a Bethesda következő nagyszabású szerepjátéka, a Starfield.

Azt már sajnos megszokhattuk, hogy a Starfield irányából érkező látnivalók inkább a látványterveket, mintsem a valódi játékmenetet mutatják be, de mégis érdemes figyelemmel követni a Bethesda legújabb fejlesztői videóbejegyzését. Todd Howard és csapata ezúttal az űrbéli szerepjáték klasszikus RPG-elemeiről vált néhány szót.

A videóból megtudhattuk, hogy a Starfield minden eddiginél nagyobb szabadságot ad majd abban, hogy a kedvünk szerint fedezzük fel a galaxist. A karakterünket megalkotva és a klasszikus szerepjátékokból ismerős rendszer szerint a főhősünk hátterét kiválasztva számtalan lehetőség vár majd ránk és a hűséges társainkra a csillagok közt.

A nagy kalandba belevághatunk a United Colonies telepeseként, a Ryujin Industries üzleti nagymenőjeként, de akár a Freestar Collective vadnyugatias városaiban is megtehetjük az első lépéseinket. Egy azonban biztos: hogy innen merre sodor majd az utunk, az csakis tőlünk függ. Todd Howard a Crimson Fleet kalózait hozta fel példaként, egy olyan ellenséges frakciót, akikhez még a valódi jófiúk is csatlakozhatnak - csak ne felejtsük el jelenteni a kalózok gaztetteit a feletteseinknek!

A Starfield november 11-én jelenik meg PC-re és Xbox Series X/S-re, és már az első napon megtalálhatjuk az Xbox Game Pass kínálatában is.

10.
10.
#7: Irónia volt, mert anno Todd úgy reklámozta a f76-ot, hogy "sixteen times the detail of fallout four".
A végeredményt meg már leírtad.
9.
9.
Mortis
#7: Amíg az eladások igazolják a hozzáállásukat minek változtatnának?
7.
7.
Pistons00
#1: Azért az csunya is lenne ha a Fallout 76 grafikáját nem ütné meg. Az utobbi 10 év Bethesda játékára igaz hogy grafikailag fényévekkel elvannak maradva a AAA szintől. Általában az öszkép nem vészes de ha velamire csak egy nagyon kicsit is ráközelitünk akkor bajok vannak. Ez már a 2011-es Skyrimre is igaz volt. A Fallout 76 az meg egyenesen ocsmány volt. Azért lehetnének nagyobb igényeid is mint hogy nézzen ki jobban a Fallout 76-nál. Arról meg nem is beszélve hogy a Bethesda szarik rá hogy az emberek 10 éve savazák öket mert elavult grafikai motort használnak. Ök kijelentették hogy szeretik azt a motort, ismerik és nem cserélik le. Nem nagyon szeretnek szakitani a hagyományokkal :D ez a játékaikon meg is látszik mert olyan bugos mindegyik hogy az már szinte divat náluk.
6.
6.
Hab
Remélem Skyrim után újra sikerül valamit villantaniuk!
4.
4.
Anti4730
3.
3.
Heldengeist
Amit mondanak, egy "No Man's SpaceDaggerfall" készül, de én alapvetően nem számítok sokkal többre, mint egy "No Man's SpaceSkyrim". A Bethesda a legnormiebb normie-nak akar eladni 25 millió játékot 2 éven belül, nem pedig 2,5 milliót 10 év alatt.
2.
2.
hedzsooo
ELEX 2 szuper, ez pedig valoszinuleg atom jo lesz, szoval reszemrol ez a 2. legvarosabb cim az iden! :)
1.
1.
11/10.
Grafika mindent überel, 16-szor részletesebb, mint a fallout 76.
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...