Az open world játékok kapcsán elsőként juthat eszünkbe a Ubisoft címere, most pedig arra készül a vállalat, hogy új szintre emelje az eddig is termetes nyílt világokat. Bemutatkozott a Scalar, a Ubisoft Stockholm forradalminak tűnő technológiája, melynek köszönhetően az eddig megismert hatalmas játékterek a jövőben a sokszorosukra nőhetnek majd.
A Ubisoft Scalar az ígéretek szerint kiiktatja az egyenletből a játékfejlesztés során felmerülő technikai limitációk javát, a különösen hardverintenzív folyamatokat ugyanis mostantól a felhőben összekötött számítógépek végezhetik majd. Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy a fejlesztők lehetőséget kapnak rá, hogy eddig lehetetlen méretű játékvilágokat tervezzenek, melyek asseteit, szimulációit, AI-karaktereit és a benne lévő játékosok lekövetését mind a kollektív felhőrendszer kalkulálja majd.
Külön érdekesség, hogy a Scalar a hagyományos videojáték-motorok rendszereit afféle kisebb, egymástól független mikroműveletekként kezeli, melyeket hálóként köt össze a nagyobb felhős rendszer. Ez lehetőséget ad akár arra is, hogy a játékkészítők valós időben, az adott játék megszakítása nélkül élesítsenek változtatásokat vagy frissítéseket. Mindezt élőben először a Ubisoft Stockholm következő játékában láthatjuk majd, erről a címről azonban egyelőre nem árult el egyebet a stúdió.
(Amikor azt akarják hogy a pasi kicsit jobban érezze magát)
Ugyanezt mondják a nők is évek óta.
Csodás-frusztrálóan-feleslegesen "telemarkerelt" mapokról álmodom :P (amiket real-time bővítenek is, itt fejhetsz kecskét-ott szedhetsz virágot)
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.