A Charlie Intel Twitteren közölt bejegyzése szerint nem kizárt, hogy a jövőben előfizetéses modellt is alkalmazni fog a Call of Duty-sorozat. A magazin ugyanis nemrég kiszúrta, hogy az Activision Blizzard új álláshirdetést tett közzé, ami részletezi, milyen jövőt is szán a kiadó a sorozatnak.
A leírás szerint az idei esztendő komoly innovációt és egyéb lehetőségeket tartogat a Call of Duty-sorozat számára, legyen szó a multiplatform-élményről, az állandó kapcsolattartásról, a mobilos fejlesztésekről, továbbá az előfizetéssel érkező tartalmakról. A kiadó ezt Call of Duty 2.0-nak hívja, egy olyan új korszaknak, amiben egyszerre igyekeznek megszólítani a veterán rajongókat és az újonnan érkezőket is.
Bármit is jelentsen az álláshirdetés leírása, valószínűleg az idei esztendőre időzített Call of Duty: Modern Warfare 2-vel együtt a sorozat jövőjét is tisztábban látjuk majd, így azt is, hogy milyen tervei vannak a kiadónak az esetleges előfizetési modellel, ami akár a GTA+ mintáját is követheti majd.
Nem lesznek látványosan kommunikált banhullámok.
A csaló előfizetőket felszólítják, tessék-lássék korlátozzák.
Így, ebben a rendszerben nem párhavonta "vetetik" meg újra a progit a kis pöcsökkel, hanem havonta tejelnek. A kiadó messze jobban jár (bevétel), és az egészet jól lehozva még a mellkasát is büszkén döngeti.
Szumma: A játékosok többsége sajnos a "csalók" maradnak.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.