A Sonic Origins fejlesztői sem elégedettek a játék állapotával
- Írta: szlav
- 2022. június 24.
A Sonic the Hedgehogot, a Sonic the Hedgehog 2-t, a Sonic 3 & Knucklest és a Sonic CD-t felújító Sonic Origins első ránézésre egy nagyszerű csomagnak tűnik, a kollekció rajtját azonban csúnyán beárnyékolta a benne található játékok technikai állapota. Rengeteg furcsa buggal és akár a továbbhaladást is megakasztó hibákkal találkozhatnak a játékosok, ez pedig még a kollekció társfejlesztő stúdióját is meglepte.
A Segával közreműködő és a Sonic 3 & Knucklest remasterelő Headcannon szoftverfejlesztője, Simon Thomley Twitteren adta ki magából a játékkal kapcsolatos frusztrációját:
"Ez szörnyen bosszantó. Hazudnék, ha azt állítanám, hogy nem voltak problémák azzal, amit a Segának adtunk, de ami az Originsbe került, az nem a mi buildünk. Az integráció olyan elképesztő bugokat eredményezett, amelyek láttán bárki arra következtetésre juthat, hogy ez mind a mi hibánk. A jó részükért nem mi vagyunk a felelősek" - árulta el Thomley, aki elárult egyet, s mást a játékcsomag szörnyen erőltetett tempójú fejlesztéséről is.
"Már az elejétől tudtuk, hogy kemény lesz a crunch és így is halálra dolgoztuk magunkat, hogy a határidőn belül elkészülhessen a játék. Éppen ezért felelősséget tudok vállalni a saját és a csapatom hibáiért, hiszen akadt belőlük néhány. Voltak egyszerű hibák, volt, ami felett elsiklottunk, volt, amit elsiettünk, és akadtak olyan hibák is, amiket a vége felé észrevettünk, de már nem engedték meg, hogy kijavítsuk őket. A játék messze van a tökéletestől, és ez részben a mi hibánk."
A téma kapcsán Thomley azt is hozzátette, hogy a Headcannon csapatának feltett szándéka volt, hogy még a megjelenés előtt eszközöljenek néhány komolyabb javítást, ezt azonban a Sega elutasította. Hasonló volt a reakció akkor is, amikor a társfejlesztők a megjelenés csúsztatását kérték a japán kiadótól.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.