A bűvös szó, azaz a "metaverzum" ugyan nem hangzott el az Everywhere bemutatója során, a hatalmas és változatos nyílt világ, a közösség által vezérelt irány és a mindent (is) ígérő játékmenet azonban határozottan ebbe az irányba kacsingatnak. Habár Geoff Keighley egy újonnan bemutatkozó címként konferálta fel a Build a Rocket Boy nevezetű csapat játékát, az Everywhere érkezéséről már több mint öt éve tudunk, a stúdió reményei szerint azonban jövőre végre kézbe is vehetjük azt. A projekt kapcsán számunkra külön érdekesség, hogy azt Skóciában, az Egyesült Államokban és hazánkban, egész pontosan Budapesten fejlesztik.
Ez a hír a Gamescom-közvetítésünk része. Ha lemaradtál valamiről, irány az aloldalunk, ahol egy helyen találod meg az összes bejelentést és látnivalót az eseményről!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.