A PSP-s God of War-on dolgozó Ready at Dawn bejelentette, hogy a PSP-ben rejlő - jelenleg elérhető - erőt maximálisan ki fogja használni a Chains of Olympus.
A PSP-s God of War-on dolgozó Ready at Dawn bejelentette, hogy a PSP-ben rejlő - jelenleg elérhető - erőt maximálisan ki fogja használni a Chains of Olympus.
Ez azt jelenti, hogy a legutóbbi (3.50-es) firmware frissítéssel elérhetővé vált 333Mhz-es CPU-teljesítményből fog gazdálkodni az új God of War. Érdekesség, hogy habár már rég elérhető a 266Mhz, az eddigi játékok csupán 222Mhz-en futottak: amit eddig láttunk a Chains of Olympusból, az úgyszintén. A készítők viszont megígérték, hogy a boltokba kerülésig úgy alakítják a játékot, hogy az kihasználja a 333Mhz-t, így nemcsak a grafikán, hanem a játékmeneten is akarnak még fejleszteni. Várjuk a végeredeményt!
Ez azt jelenti, hogy a legutóbbi (3.50-es) firmware frissítéssel elérhetővé vált 333Mhz-es CPU-teljesítményből fog gazdálkodni az új God of War. Érdekesség, hogy habár már rég elérhető a 266Mhz, az eddigi játékok csupán 222Mhz-en futottak: amit eddig láttunk a Chains of Olympusból, az úgyszintén. A készítők viszont megígérték, hogy a boltokba kerülésig úgy alakítják a játékot, hogy az kihasználja a 333Mhz-t, így nemcsak a grafikán, hanem a játékmeneten is akarnak még fejleszteni. Várjuk a végeredeményt!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.