A Constellation Questions címen futó videósorozat legújabb felvonásában Will Shen, a Starfield vezető küldetéstervezője válaszolt a rajongók legérdekesebb kérdéseire. Mivel az úriember felelős többek közt a játék fő történetszáláért, biztos forrásból tudhatjuk, hogy a kalandjaink során ellátogatunk majd a saját naprendszerünkbe is. Itt utánajárhatunk, hogy milyen sorsra jutott a Föld a távoli jövőben, a Marson pedig az emberiség egyik legelső települését is meglátogathatjuk majd.
De, ha már települések: a Starfield egyik legizgalmasabb technológiai fejlesztésének köszönhetően komplett bázisokat és apróbb kolóniákat is találhatunk majd a galaxis távoli zugaiban. Ezek a véletlenszerűen generált helyszínek szintén procedurálisan létrehozott frakciókkal, dinamikusan generált küldetésekkel, kihívásokkal és dungeonökkel várnak majd bennünket. Ez a technológia a Skyrim véletlenszerű bandita támadásainak az erősen továbbfejlesztett új lépcsőfoka.
Természetesen a fő sztoriszálat és a fontos melléktörténeteket a Bethesda szakemberei mind kézzel, aprólékos munkával készítették el, a jó hír pedig az, hogy egyetlen végigjátszás alatt megismerhetjük gyakorlatilag az összes történetszálat. A Fallout 4 bosszantó megoldásával ellentétben itt a játék nem zár ki egyetlen frakció történetéből sem, ha a rivális társaság mellett tettük le előbb a voksunkat, a karakterek azonban gyakran reagálnak majd a fontosabb morális döntéseinkre.
Érdekesség azonban, hogy ezt a döntéshozatalt bizonyos esetekben átruházhatjuk majd a követőinkre is. A gép által irányított társaink nemcsak harc közben, de a dialógusok során is aktív szerepet vállalnak, kommentálják az eseményeket és a döntéseinket, ha pedig bizonytalanok vagyunk, megkérhetjük őket arra, hogy egy-egy párbeszéd során vegyék át ők a szót - ilyenkor persze kénytelenek leszünk együtt élni az éppen aktuális társunk válaszaival.
A Starfield 2023-ban érkezik PC-re, illetve Xbox Series X/S-re.
Ami egész végig ott állt a bázisuk közepén, csak ő pont lexarta, mivel egyetlen dolog érdekelte:
követni a marker-t a következő küldetéshez.
Ezért megosztó játék a New Vegas is, az old school fallout-osok imádják, az újak meg utálják mert KÖVETKEZMÉNYE van a karakter cselekedeteinek, nem is kell feltétlenül küldetésbeli döntésnek lennie, ha felveszel egy companion-t aki UTÁLJA Cézár légióját mert lemészárolták a családját akkor ő az első járőrre rá fog támadni, magával rántva a játékos megítélését is...
akkor kíváncsi lennék milyenek azok a nagy döntések, ha még ennyire sem hat ki, hogy kizárna valamiből, hogy újrajátszásra kényszerítsen
még nem játszottam a fallout 4-el, de mi abban a bosszantó, ha realisztikusan van megcsinálva 2 frakció és nem lehet dupla ügynökösködni?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.