A játék alapötlete a fejlesztők szerint is egyszerű: ötvöztek mindent, amit maguk is szeretnek. Nyitott világ, FPS nézet, RPG elemek, magával ragadó játékvilág, érdekes történet, és vámpírok.
A játéknak egyedül vagy csapatban is nekieshetünk, a játszható karakterek kiegyensúlyozottak, egyedül is képesek felvenni a harcot a rájuk törő vámpír hordával. Akik egyébként igen sokfélék lesznek, mivel a vámpírok mellett azok halandó segítőit, a szektásokat is vadászhatjuk. Az egyes vámpírfajták megjelenése és képességei merőben eltérnek egymástól, így érdemes minden összecsapáshoz taktikusan hozzáállni.
Redfall szigete maga is olyan fontos lesz, mint a karakterek. A játék helyszíne tele lesz narratív elemekkel, részletesen kidolgozva. Akadnak biztonságos helyek ahol meg pihenhetünk, betárazhatunk és felvehetjük a következő küldetéseinket. Azonban nem csak a címszereplő szigeten fogunk kalandozni, hanem pszichikai helyszínekre is ellátogathatunk, ahol vámpírfészkeket számolhatunk fel.
A játék során a sziget egyes szomszédságait, lakóövezeteit kell felszabadítanunk, minden egyes megölt boss után egyre közelebb kerülve a végső főellenséghez, a vámpír istenekhez, akik aktívan akadályozni is fogják az előrehaladásunkat. Minél több vámpírt ölünk meg, annál morcosabbak lesznek, míg végül utánunk küldenek egy elit ellenséget.
A célunkat többféle útvonalon is elérhetjük, a pályák nyitottak és ösztönzik az improvizációt. Az arzenálunkban pedig megtalálhatjuk mindenféle mordályt a klasszikus lőfegyverektől egészen az izgalmasabb karóvetőkig.
A bejelentés alapján a Redfall 2023. május 2-án fog megjelenni PC-re és Xbox Series X/S-re, és természetesen elérhető lesz az Xbox Game Pass kínálatában is.
Ehhez képest olyan, mint egy open world, FPS nézetű Fortnite röhejes vámpírok ellen, 10 éveseknek. Mintha 10+ évvel ezelőtt készült volna. Nagy csalódás :(.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.