Érkezik a Star Wars Jedi: Survivor negyedik javítása

  • Írta: pandaril
  • 2023. május 9.
  • Letöltés
Link másolása
A Patch 4 konzolokon már elérhető, PC-re kicsit később, de még a héten fog megérkezni, ráadásul számos PC-specifikus javítással. Várhatóan nem ez lesz a játék utolsó javítócsomagja.

A Respawn játéka finoman szólva nem vett repülő rajtot megjelenésekor, azonban a fejlesztők azóta is lázasan dolgoznak a hibák javításán. Ez látszik is, mivel a héten jelenik meg a negyedik ilyen javítócsomag.

A konzoltulajok számára a mai nappal élesedik a javítás, míg a PC-seknek később, de még a héten elérhető lesz a patch, derül ki az EA Star Wars Twitter-posztjából. A csomag teljes tartalmát a hivatalos oldalon találjátok, azonban olyan teljesítménybeli javításokról van szó, mint például PC-n az adathasználat optimalizálása, hogy a nem ray-tracing alatti teljesítményt fokozzák. Ezen felül olyan dolgokat is javítanak, mint a fénykard nyomának megfelelő ábrázolása, de komoly, játékmenetet megakasztó dolgokat is kiküszöbölnek, mint amilyen az a bug, aminek hatására előfordulhatott, hogy Rayvis legyőzhetetlenné vált.

Bár nem tudni, hogy az eddig javított hibákon felül mennyi van még a játékban, bízzunk benne, hogy hamarosan a végére érnek a javításnak a Respawnnál.

6.
6.
SgtEversmann
#3: Szerintem inkábbb a PC-s változatot érintette a hiszti
4.
4.
Darksiders84
#3: Nekem is ez a véleményem ,bár még nem értem a végére.
Neked hány óra volt?
3.
3.
Kakaoo
Végig játszottam Ps5-ön, teljesen játszható volt. Kicsit hisztinek érzem ezt az egészet, de mondhatnám, hogy bolhából elefántot. Ha nem lenne javitás az lenne a baj. Egyébként tényleg vannak részek, ahol 40 FPS-re esik. És akkor mi van? A "teljesitmény orientált" beállítás nem azt igéri, hogy végig 60 FPS lesz, hanem azt, hogy azt részesíti előnyben.
Egyébként a játék eddig nem látott részletességgel mutatja be a Star Wars világát, jó a narrativa, kiváló tartalom, és jó a harc rendszer is.
Ez egy kitünő játék minden hibája ellenére, de tény, hogy jót tesznek neki a javítások. (PC-sek nevében nem tudok nyilatkozni)
2.
2.
Doomsayer
A játékok ilyen állapotban való kiadása egy nettó érthetetlen dolog. Bármit lehet rá mondani, hogy miért és milyen hozzáállás miatt van, de végső soron senkinek sem jó. A kiadó sem a saját pénzének az ellensége, de a fejlesztők sem a saját hírnevük, önéletrajzuk és munkahelyük ellenségei, ráadásul igenis millió dollárokban lehet mérni az ilyen megjelenések miatti pénzkiesést. De úgy látszik ez egy olyan bonyolult probléma, hogy máig nem lehet elkerülni...?????? Mert ugye senki nem hiszi azt, hogy ezekben az esetekben, amikor megjelenés után egy-két héttel már 4-5 patch kint van és ezek valóban javítanak is a játékon, akkor talán pont ennyi fejlesztési idő hiányzott hozzá? Viszont az a gyakorlat is már bevettnek tekinthető, hogy írnak ilyenkor egy tweetet, hogy sajnálják, hogy a vásárlók a hibásak. El tudom képzelni, hogy milyen menedzserek, milyen hangnemben beszélnek rólunk a zárt ajtók mögött, amikor egymásnak indokolgatják meg a rossz fogadtatást. Pedig csak annyiról van szó, hogy megjelenés előtt 1-2 nappal rányomnak az engine-ben, hogy "save and export as windows exe" és csak utána látják meg ők is, hogy mi lett belőle. A "szorri, a te hibád" üzenetet is előre meg lehet írni, vagy bele lehet programozni az engine-be, hogy írjon egyet minden exporthoz.

Eljutottunk idáig? Mert évek óta énekli nagyon nagy számú gamer a "ne rendeljünk elő semmit" című dalt. Hát ezek szerint most már azt kell énekelni, hogy ne vegyünk meg semmit? Mert jó, biztos én vagyok az önző, meg minden, de nekem ez a hobbim és költök is rá, ott a jónak mondható gép és a jónak mondtahó konzol is. De ez a játék is mindegy, hogy PC, vagy konzol, mert sehol sem fut jól. Ja a 30 fps mód aránylag jól fut PS5-ön? Hát 30 fps-hez ott van a Switch, ahhoz nem a PS5 való, az meg hogy Series X-en meg PC-n holt ratyi a minőség, gondolom megint "nem baj"... de mindegy, mert aki PS5-öt vesz annak is jár a 60 fps a 60 fps módban, szóval nem menthető a sztori.

De tényleg, még egyszer: most már ne is azt mondjuk, hogy ne rendelj elő, hanem, hogy megjelenés után se vedd meg? Mert úgyis lesz annyi hülye, aki megveszi? Persze, de a jó szándékú, naív és a pénztárcájával szavazó vásárlók közül ki az, aki szívesen bevállalja a béta tesztelő szerepét, aki egy félkész bétáért ad ki pénzt? És nem értem, mit gondolnak a kiadók, mert ebből csak az van, hogy fél évnél fiatalabb játékot csak Nintendo-ra szabad megvenni... na de ha fél évig várok megjelenés után, már elvárom, hogy a 70 meg 60 dolláros árból 40, de leginkább 30 legyen. Ez hol biznisz a kiadónak? Mert szerintem mi több ideig bírjuk a spoilerek kerülhetését, mint a kiadók pénz nélkül.

Mindegy, pénteken Zelda.
1.
1.
silkgoat
Tehat 10 nap alatt 4 javito csomag. De ha levesszuk belole a hetvegeket, akkor 6 nap alatt 4 javitas, ami azt jelenti masfel naponta kuldtek egy patchet a fijuk. Ez hat hogyan is mondjak...nagyon AAA :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...