Áprilisban már a Respawn Entertainment vezérigazgatója is elárulta, hogy szívesen dolgozna a Titanfall 3-on, ekkor azonban még nem tudtuk, hogy a projekt egy időben nagyon is létezett, a stúdió pedig rengeteg munkát beleölt a soha el nem készült folytatásba. Most a stúdió korábbi játéktervezője, Mohammad Alavi tálalt ki az utóbbi infókról a The Burnettwork vendégeként.
Alavi elárulta, hogy a Titanfall 2 sikereit látva egyértelmű volt, hogy a stúdió belevág a Titanfall 3-ba, így a csapat bő 10 hónapot töltött el a harmadik számozott epizód fejlesztésével. A technológia a helyén volt, számos küldetés játszható volt, a játék azonban valahogy mégsem állt össze úgy, ahogy azt a fejlesztők szerették volna. Igen, a Titanfall 3 előrelépés volt a Titanfall 2-höz képest, de csak minimálisan.
Ezzel pedig a fejlesztők egy olyan időszakban szembesültek, amikor a battle royale, mint zsáner kirobbanó sikereket aratott, a Titanfall-játékok multija pedig igazoltan nem volt annyira könnyen hozzáférhető és játékosbarát, mint a legnagyobb riválisok. Ekkor született meg az Apex Legends prototípusa, amely végül beütötte az első és utolsó szöget a Titanfall 3 koporsójába. A fejlesztők látták, hogy egy nagyon szórakoztató, újító játékkal van dolguk, így meghozták a nehéz döntést: maguk kaszálták el a Titanfall 3-at, hogy az új IP, az Apex Legends fejlesztésére fordíthassák minden energiájukat.
Az Apex Legends 2019-es rajtja óta azonban eltelt négy év. A stúdió persze azóta is sikert sikerre halmozott a Star Wars Jedi-szériával, és egy FPS-t is készítenek, szintén a messzi-messzi galaxisban, mindez azonban nem zárja ki azt, hogy a közeljövőben újra elővegyék a hatalmas gépi Titánokat.
Csipáztam az Apexet. A második évadot rongyosra játszottam. Azóta mondjuk nem mernék próbát tenni vele, mert rá se ismernék. Annak viszont nem nagyon örülök, ha más játékok látják a kárát. Különösen ha az a T3.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.