Az Arkane Austin csapatának játéka májusban jött, látott, és retteneteset hasalt úgy a kritikusok, mint a játékosok körében. A súlyos technikai problémák, a 30 fps-es limit konzolokon, a dizájnbeli problémák, a gyenge A.I. és a játék vizualitása is célkeresztbe került a megjelenést követően, és hát mi sem ájultunk el tőle a tesztünkben. Az okok is érdekesek, mint kiderült, maguk a fejlesztők sem akarták elkészíteni a játékot abban formában, ahogy végül megjelent.
Ennek ellenére a készítők ahelyett, hogy mérleget vonva elengedték volna a játékot, továbbra is dolgoznak rajta, hétfőn ki is jött az első komoly javítás a játékhoz (ettől függetlenül az Xbox Games Showcase egyik műsorán sem került szóba nemcsak a játék, de még a fejlesztők sem).
Matt Booty, az Xbox Game Studios fejese egy interjúban reagált arra a kérdésre, hogy mi lesz a fejlesztők sorsa a játék kudarcos megjelenését követően. A válasz várható volt, azonban mégis meglepő: az Arkane Austin tovább folytatja a munkát a játékon, így számíthatunk további javításokra sőt kiegészítésekre és tartalmakra is, hogy elérjék azt a célt, amit eredetileg is kitűztek maguknak a játékkal kapcsolatban.
A Redfall leszereplését Booty is első sorban az Xbox Game Studios felelősségének véli, meglátása szerint nem sikerült még a fejlesztés korai szakaszában megfelelően támogatni a csapatot és nem megfelelően menedzselték a játék elkészültét. Mivel tisztában vannak a fejlesztők érdemeivel és képességeivel, ezért továbbra is bizalmat fognak nekik szavazni, azonban szorosabb munkakapcsolatot fognak kialakítani velük a jövőben játékok kapcsán.
Ott büzölög fent a játék amihez nem lett hozzányúlva mióta kidobták!!!
Akkor megszeretném kérdezni vagy kezdjetek el rajta dolgozni, vagy fizesék vissza a játékosoknak az árát mert nagyon csúnyán átbasztátok őket.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.