A The Wall Street Journal jelentése szerint a Google a YouTube-ot szemelte ki magának, mint potenciális videojátékos platformot. Az óriásvállalat ernyője alá tartozó videómegosztó rendkívül népszerű a videojátékos tartalmakat fogyasztó felhasználók körében, így adja magát, hogy a Google helyben, egyenesen a YouTube böngészős, illetve mobilappos felületén kínáljon instant indítható játékokat a videónézőknek.
A WSJ arról számolt be, hogy egy email járt körbe a napokban a Google alkalmazottai közt, amely szerint már javában folyik a program belső tesztelése, számos alkalmazott pedig már meghívót is kapott a részvételre. Egyelőre csupán egyetlen játék, az egyértelműen casual játékosokat célzó Stack Bounce érhető el a próbaverzió keretein belül, ez azonban értelemszerűen számos egyéb (akár külső fejlesztőktől licencelt) játékra kiterjedhet, ha valóban elstartol a Playables névre keresztelt projekt.
A YouTube-os játékok tehát egyértelműen nem a Stadia után hagyott űr betöltését szolgálják - sokkal inkább egy olyan programról van szó, amelyet a Netflix saját videojátékos kezdeményezéséhez hasonlíthatunk.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.