Szép és jó dolog, ha egy játék állandó internetkapcsolatot igényel, így a mentéseinket azonnal a szerveren tárolják, online eventeket kaphatunk kalandozásaink során, MMO-s jelleggel pedig más játékosokkal is összefuthatunk, talán a lehető legjobb módon: nem kötelező az interakció, de lehetséges. Mi baj lehet ezekből?...
Például egy DDoS-támadás, ami miatt a hétvége nagy részében a Diablo IV elérhetetlen volt. Szombaton és vasárnap is nap közben folyamatosan tapasztalni lehetett a problémát, amire a Blizzard első körben még bejelentkezési hibaként hivatkozott, azonban később már egyértelmű volt, hogy támadás alatt állnak a szerverek. Szerencsére, mindkét nap végére helyreállt a szolgáltatás, a játék újra játszhatóvá vált.
Hogy mi értelme van egy ilyen támadásnak azon kívül, hogy a játékosok ugyan olyan mértékben lesznek haragosak a fejlesztőkre, mint a támadókra, nehéz megmondani, ahogy azt is, hogy miért nem került be a játékba egy offline játéklehetőség, ami során természetesen buknák a játékosok a később érkező szezonális Battle Pass progresszióját és a random eventeket is, de legalább tudnának haladni a küldetésekkel. Nem valószínű, hogy a jövőben ez változni fog, remélhetőleg a Blizzard talál hosszútávú megoldást a támadásokra is.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.