A Bethesda űroperájában a sunyizó karaktereknek kicsit óvatosabbnak kell lenniük, mint a fejlesztő korábbi játékaiban. Valahányszor, amikor úgy döntesz, kizsebelsz valakit, nem állíthatod meg az időt, mint a Falloutban vagy a Skyrimben. Ehelyett valós időben zajlik a zsebmetszés, és közben az áldozatod közelében kell maradnod. Legalábbis a Redditre feltöltött videó tanulsága szerint.
A zsebtolvajlás tehát úgy zajlik, hogy guggolva. lopakodva kell megközelítenünk a delikvenst, és miután a közelébe értél, megjelenik egy ablak, amivel leokézhatjuk a lopást. Ezt követően egy menü ugrik fel, ami megmutatja, hogy milyen értékek vannak az NPC-nél és mennyi esélyünk van arra, hogy sikeresen magunkévá tegyük a cuccait, anélkül, hogy lebuknánk.
Egyes rajongók már azon töprengenek, hogy ez a szabály vonatkozik-e a zárfeltörésre is.
Másik Starfield-hírünk az, hogy egy rajongó több mint 200 órát töltött azzal, hogy a meglévő képekből és videókból összeállítsa a szerepjáték komplett képességfáját, amihez még egy 44 oldalas dokumentumot is csatolt a részletekkel.
Egy adott ágon négy szint található, mindenki kezdőként indul, mielőtt továbblépne a haladó, szakértő és végül a mesterszint felé. Nyilvánvalóan 16 képességpontra lesz szükséged ahhoz, hogy elérd a mesterszint végét.
A Starfield 2023. szeptember 6-án jelenik meg Xbox Series X/S-re és PC-re.
⣇⣿⠘⣿⣿⣿⡿⡿⣟⣟⢟⢟⢝⠵⡝⣿⡿⢂⣼⣿⣷⣌⠩⡫⡻⣝⠹⢿⣿⣷
⡆⣿⣆⠱⣝⡵⣝⢅⠙⣿⢕⢕⢕⢕⢝⣥⢒⠅⣿⣿⣿⡿⣳⣌⠪⡪⣡⢑⢝⣇
⡆⣿⣿⣦⠹⣳⣳⣕⢅⠈⢗⢕⢕⢕⢕⢕⢈⢆⠟⠋⠉⠁⠉⠉⠁⠈⠼⢐⢕⢽
⡗⢰⣶⣶⣦⣝⢝⢕⢕⠅⡆⢕⢕⢕⢕⢕⣴⠏⣠⡶⠛⡉⡉⡛⢶⣦⡀⠐⣕⢕
⡝⡄⢻⢟⣿⣿⣷⣕⣕⣅⣿⣔⣕⣵⣵⣿⣿⢠⣿⢠⣮⡈⣌⠨⠅⠹⣷⡀⢱⢕
⡝⡵⠟⠈⢀⣀⣀⡀⠉⢿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣼⣿⢈⡋⠴⢿⡟⣡⡇⣿⡇⡀⢕
⡝⠁⣠⣾⠟⡉⡉⡉⠻⣦⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣧⠸⣿⣦⣥⣿⡇⡿⣰⢗⢄
⠁⢰⣿⡏⣴⣌⠈⣌⠡⠈⢻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣬⣉⣉⣁⣄⢖⢕⢕⢕
⡀⢻⣿⡇⢙⠁⠴⢿⡟⣡⡆⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣷⣵⣵⣿
⡻⣄⣻⣿⣌⠘⢿⣷⣥⣿⠇⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠛⠻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿
⣷⢄⠻⣿⣟⠿⠦⠍⠉⣡⣾⣿⣿⣿⣿⣿⣿⢸⣿⣦⠙⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠟
⡕⡑⣑⣈⣻⢗⢟⢞⢝⣻⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠸⣿⠿⠃⣿⣿⣿⣿⣿⣿⡿⠁⣠
⡝⡵⡈⢟⢕⢕⢕⢕⣵⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣶⣶⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠋⣀⣈⠙
⡝⡵⡕⡀⠑⠳⠿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⣿⠿⠛⢉⡠⡲⡫⡪⡪⡣
Guggolás lesz benne? csakaztne
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.