Mindig jó látni, ha egy horror játék kihasználja a videójáték mint médium interaktív természetét. Már az Alien: Isolation-ben is volt rá lehetőség, hogy ha a valóságban zajt csapunk, akkor a ránk vadászó idegen meghallja azt. A Don't Scream viszont tovább megy: ha sikítunk a játék közben, újra kell kezdenünk az egészet.
A Don't Scream Steam-oldala is felhívja a figyelmünket rá, hogy a játékon belül úgy állítsuk be a mikrofonunkat, hogy az minél érzékenyebb legyen, és egy hangosabb sóhajt is sikításnak érzékeljen. A Blair Witch Project mintájára a talált felvétel toposzára építő játék csak 18 percesnek ígérkezik, az idő pedig csak akkor telik, ha mozgunk. Sztorira ne igazán számítsunk, inkább egy lore-nehéz játékot kapunk majd, ha elindul idén a korai hozzáférés. És hogy ne legyen unalmas, a készítők ígérete az ijesztések helye és helyzete is dinamikusan változik majd.
Gépigénye elég brutális egy ilyen rövid vacakhoz képest XDXD
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.