Ne sikíts a Don't Scream alatt!

  • Írta: pandaril
  • 2023. október 16.
  • Bejelentés
Link másolása
A rövidnek ígérkező játék annál nagyobb kihívást jelenthez azoknak, akik nem tudnak csendben maradni egy méretes jumpscarenél, ugyanis ha felsikítunk, elölről kell kezdenünk a játékot.

Mindig jó látni, ha egy horror játék kihasználja a videójáték mint médium interaktív természetét. Már az Alien: Isolation-ben is volt rá lehetőség, hogy ha a valóságban zajt csapunk, akkor a ránk vadászó idegen meghallja azt. A Don't Scream viszont tovább megy: ha sikítunk a játék közben, újra kell kezdenünk az egészet.

A Don't Scream Steam-oldala is felhívja a figyelmünket rá, hogy a játékon belül úgy állítsuk be a mikrofonunkat, hogy az minél érzékenyebb legyen, és egy hangosabb sóhajt is sikításnak érzékeljen. A Blair Witch Project mintájára a talált felvétel toposzára építő játék csak 18 percesnek ígérkezik, az idő pedig csak akkor telik, ha mozgunk. Sztorira ne igazán számítsunk, inkább egy lore-nehéz játékot kapunk majd, ha elindul idén a korai hozzáférés. És hogy ne legyen unalmas, a készítők ígérete az ijesztések helye és helyzete is dinamikusan változik majd.

3.
3.
Duka Zoltán
És ha letelik az idő akkor mivan?
Gépigénye elég brutális egy ilyen rövid vacakhoz képest XDXD
2.
2.
markoci555
tolok egy unalmas sóhajt, mert unalmasnak tartom a jumpscare horrort, és elkezdi majd újra :D
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...