Az idei Gamescomon tudtuk meg, hogy az első két epizód után remasterelt modern kiadást kap a Turok 3: Shadow of Oblivion is. A Nightdive csapata ekkor november 14-én tűzte ki a megjelenés napjának, az utolsó pillanatban azonban becsúszott némi probléma. A stúdió vezető mérnöke, Samuel Villarreal hozta nyilvánosságra, hogy a PlayStation 4-re szánt verzió hitelesítése akasztotta meg a folyamatot.
Az történt ugyanis, hogy játék egy bizonyos pályája rendszeresen kicrashelt, ha PS4 Prón, 4K felbontásban, debugger nélkül futtatták azt. Villarreal szavaiból az vehető ki, hogy ez csak egy igen apró játékosréteget érintő probléma, de lássuk be, a PS4 Prót és 4K-s felbontást használó játékosok száma semmiképp nem elhanyagolható.
Akárhogyis, a hiba azóta javítva lett, a digitális boltok hitelesítési folyamatai azonban nem kétperces műveletek. Így tehát november 30. a Turok 3: Shadow of Oblivion Remastered új, remélhetőleg végső megjelenési dátuma.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.