Mindannyian tudjuk, hogy egy nyitottvilágú játékot nehéz teletömni érdekes NPC-kkel, főleg, ha olyanokról van szó, akikkel nem is kell a történet során interakcióba lépnünk. A Take-Two vezérigazgatója, Strauss Zelnick is jól tudja ezt, és ő a mesterséges intelligenciára esküszik, aminek segítségével sokkal könnyebben sokkal több életet tudnak adni a nem-játékos karaktereknek – derül ki egy interjúból, melyet az Inverse készített vele.
„Mindenki ezen dolgozik... Te vagy a játékos karakter és nem-játékos karakterekkel kerülsz interakcióba. Ez a kapcsolat jelenleg előre megírt. És a nem-játékos karakterek nem túl izgalmasak. Csak képzeld el, hogy az összes NPC izgalmas és mókás lesz.” -mondta Zelnick.
Azt már nem erősítette meg, hogy a következő GTA-játékban használnák-e a mesterséges intelligenciát erre a célra, össz-vissz annyit tett hozzá, hogy:
„Megerősíthetem, hogy a Rockstar a Grand Theft Auto-franchise következő részén dolgozik. Ennél többet csak a Rockstar mondhat.”
Azt már tudjuk, hogy decemberben várható az új GTA-játék leleplezővideója, érdekes lenne látni az új etapban a Zelnick által említett megoldásokat, de amíg a Rockstar nem árul el konkrétumot, addig mi is csak a sötétben tapogatózunk. Ti mit szólnátok hozzá, ha az MI felelne az NPC-kért?
de nem is nagyon kell, ha hozzák az elmúlt játékok szintjét és pluszban teletömik random találkozásokkal, eseményekkel
Míg az igazi AI képes önállóan döntèst hozni és teljesen egyedi dolgokat cselekedni amiknek a paramèterei nincsenek előre bele programozva. Meg ha nincs is tudata de képes teljes mértékben az emberi viselkedèst imitálni , azaz pèldául valós időben lehet velük beszélgetni képesek szinte bármire válaszolni , ajánlom a chatgpt-t próbálja ki aki nem érti miről esik szó, sokkal bonyolultabb az egész , meg az , hogy mi a különbség, de inkább nem mennék bele. Nem biztos megfelelő hallgatóságra találnèk a tèmába.
Egyetértek az első hozzászólóval, eddig is volt MI a játékokban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.