Az október rendkívül izgalmas volt a Microsoft számára, hisz végre lezárult az Activision Blizzard felvásárlás, ráadásul nem is akárhogyan: Bobby Kotick, a megvásárolt vállalat vezérigazgatója, az év végéig megtarthatta a pozícióját, hogy segítsen az átállásban, egy új nyílt levél alapján pedig már tudjuk, hogy december 29-én elhagyja a céget.
32 éves pályafutása alatt az Activision az egyik legsikeresebb kiadó lett és olyan cégekkel olvadt össze, mint a Blizzard Entertainment és a Candy Crush Sagát is jegyző King. Kotick megköszönte mindenki munkáját és segítségét, rendkívül boldog, hogy egy ilyen cégnél dolgozhatott, arra pedig külön büszke, hogy az ABK immár a világ legmegbecsültebb cégcsoportjának tagja. Utódjáról egyelőre nincs hír, viszont Phil Spencer megerősítette, hogy az ABK vezetői a jövőben a nemrég kinevezett Matt Booty-nak, az Xbox Game Studios elnökének fognak közvetlenül jelenteni. Igyekeznek a meglévő vezetőket meghagyni, igaz, Lulu Meservey kommunikációs igazgató és Humam Sakhnini igazgatósági tag távozni fog a cégtől, Meservey január végén, Sakhnini viszont még az idén.
Kotick személye enyhén szólva is megosztó volt, vitathatatlan üzleti érzéke ellenére (vagy épp amiatt) rengeteg játékos ellenszenvét is kiváltotta, egyesek szerint a Blizzardnál tapasztalható "hanyatlás" is az ő vezetésének köszönhető. Távozásának hírére még a felvásárlást ellenzők között is szárnyra kapott a vicc, miszerint ha ez az ára annak, hogy távozzon a hatalomból, ám legyen.
Viszont nem csak az Activision Blizzard háza táján változik a vezetőség. A Zenimax/Bethesda Studios élére Jill Breff kerül majd, Todd Howard és a többi Bethesda stúdió vezetője neki fog majd jelenteni. Breff még a 90-es években került be a videójáték-iparba, a Nintendónál és a Segánál kezdte pályafutását, így valóban egy veterán vezetőt tisztelhetünk a hölgyben.
Először is lássuk merre haladnak a dolgok ezután mielőtt leírsz valakit látatlanban. A twitterén sincs pronoun elmebaj meg hasonlók legalább.
Szép jövője lehet a politikában...
Szóval ez, hogy mindenki ráér, mindenki elégedett, de magát a vásárlót és a játékost meg totál hülyének nézik. Az ilyen embereket látom úgy magam előtt, hogy amikor pl én a Colin McRae 2-vel játszottam, meg más a Morrowind-del, akkor még nem is éltek, vagy voltak 4-5 évesek, de most már okosnak hiszik magukat és elégedettek a saját munkájukkal, aki meg kritikát mond azt nem veszik komolyan. De nem baj, majd a nagy multi ad munkát és valamit kell hagyni jövőre is... Na aztán így volt 40%-os kedvezménnyel már december elején a WRC és megjelenés után másfél hónappal 3%-os ritka achievement benne, hogy végigmentem mexikó rally-n anélkül, hogy ripityára törjem a járgányt, meg 4 %-os ritka acsi egy aszfalt rally-n menés. Mármint nem a győzelem, hanem a menés. Dirt Rally 2-ben mész egy olyan időt, hogy lobog a hajad és a leaderboard-on egyből eléred a 26784-edik helyezést, míg a WRC-ben mész egyet, ahol 3-szor megburúsz, meg négyszer nekiesel a fának, aztán 9-edik, meg 12-edik. Essél el egyszer és máris 2-odik, meg 3-adik leszel világviszonylatban. Na ez az, amit nem reklámoznak.
JA Activision-Blizzard volt? Az meg kit érdekel, de most komolyan?
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.