Senua's Saga: Hellblade II - komoly sikerre számít a Microsoft
- Írta: szlav
- 2024. január 7.
Naphosszat vitatkozhatnánk azon, hogy kinek mennyire jó, hogy a játékiparban a tesztelők és kritikusok részéről továbbra is bevett szokás pontszámokkal illetni a frissen megjelent játékokat, az azonban vitathatatlan, hogy a fejlesztők és kiadók továbbra is igen komolyan veszik a Metacritic vagy Opencritic aggregált pontszámait. Nem ritkán a fejlesztők pénzügyi bónuszai állnak vagy buknak az ehhez kötött célkitűzések teljesítésénn, a "dicsekvős trailerekben" pedig a marketingesek továbbra is előszeretettel villogtatják a magas pontszámokat és a dicsérő idézeteket.
Nem csoda tehát az sem, hogy számos kiadó - köztük a Microsoft is - már a játékok megjelenése előtt belső "próbatesztelésre" küldi a még el nem készült címeket, hogy hozzávetőlegesen felmérjék, milyen kritikusi fogadtatásban részesülhet a kiadásra váró alany. A megbízhatónak tartott szivárogtató, Nate the Hate szerint a Senua's Saga: Hellblade II is átesett már ezen az elemzésen, az eredmények pedig igen impozánsak.
A DirectXbox podcast legfrissebb epizódjában az úriember arról számolt be (58:02-től), hogy a Ninja Theory játékát a belsős tesztelők a 100-as skálán többnyire "alacsony 90-es" pontszámokkal illették, ami ugyebár egyértelműen egy nagyszerű, határozottan sikervárományos játék képét vetíti előre.
Reméljük, hogy valóban jól muzsikál majd a korábbi bemutatókon is remekül festő, hátborzongatú hangulatú kaland! Ha minden jól alakul, akkor idén ezt megtudhatjuk, amikor a Senua's Saga: Hellblade II megérkezik PC-re, Xbox Series X/S-re és az Xbox Game Pass könyvtárába.
Magyarán: Bármely kellően felhype-olt sz@r gondolkodás nélkül nyakra-fòre "felvásárlódik", míg a kreatív, egyedi címek legtöbbször csak küszködnek a piacon.
Szerintem ez a helyzet ma egyértelműen a béka segge alatti fogyasztói kultúrának köszönhető döntő részben, de ha tudsz, mondj rá jobb megfejtést, én nem látok... :)
Az összes "halott", "bukott", "középszerű", "szégyen", "csalódás", "hazugság", "átverés" és "rossz" játék full letarolja az ipart és a kasszákat, de még akkor is rekord eladásokat csinál, ha mellette ingyen osztogatják.
Míg sajnos az igazi minőségi és sokra tartott cuccoknak csak az emléke marad, hogy a megjelenéskor volt róla pár cikk, mert fel sem kerülnek a listákra és sokszor aligha hozzák vissza az bekerülési árukat is.
Ugyanakkor a Halo-t az MS az érkező Messiásnak hirdette az fps játékokban, majd a Starfiledet festették le, hogy 10/10 és minden idők legjobb játéka lesz.
Meg lehet nézni hol áll most a két játék és mennyire lettek elismertek. Olyan dolgokról, mint a Redfall inkább nem is beszélnék.
Szóval várom Senua kalandjait, ki is fogom próbálni, de a lefizetett firkászoknak és Phil ígéreteinek én már rég nem hiszek. Majd ha jó lesz, akkor lehet komoly sikerekről beszélni.
Ne legyen igazam,de ez a game nagyon nagy bukta lesz. A Micro többet látott bele ebbe a címbe, mint ami. Az első része is egy kritikailag elismert cím volt, de már az is egy nagyon réteg játék. Ha párhuzamot kellene vonnom, akk az Alan Wake nagyon jó példa. Egy régóta várt sequel, amit a kutya se fog megvenni, de GamePass-ra sem ezért a cuccért fognak millióan előfizetni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.