Avowed - következményei lesznek, hogyan építjük karakterünket
- Írta: osan
- 2024. január 29.
Az egyik legjobb aspektusa a szerepjátékoknak, amellett, hogy a sztoriban is meghozhatunk fontosabb döntéseket (általában), van lehetőségünk mélységekbe menően testreszabni karakterünket. Csak rajtunk áll, hogy harcosok, mágusok, esetleg nekromanták szeretnénk-e lenni. A GamesRadar interjújából, melyben az Avowed játékmenetét dirigáló Gabe Paramoval beszélgettek, kiderül, hogy nem lesz egy szuper „build” a játékban, inkább mindegyik lehetőségnek lesznek pozitív, illetve negatív járulékai is.
„Kombinatorikának hívom, de sokszor kinevetnek emiatt...” – kezdi Paramo – „Egyszerre védek és lövök. A döntésekről és következményekről van szó, mint mikor egy tőrt használok, ami gyors és halk, meg egy pisztolyt, ami hangos és van egy kis újratöltési ideje... Minden döntésnek van negatív és pozitív következménye...”
Ez a fajta szabadság, amiről Paramo beszél, leginkább annak köszönhető, hogy a játék során nagyjából mindent lesz lehetőségünk dual-wieldelni, azaz párosíthatunk egy pisztolyt és egy varázspálcát is, ha úgy tartja kedvünk.
Pontos megjelenési dátumunk még nincs az Avowedhoz, de azt tudjuk, hogy valamikor idén ősszel fog befutni PC-re és Xbox Series X/S-re, sőt egyből Game Pass-ben fog landolni.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.