A PC Gamer újságírója beszélgetett a New Blood stúdió vezetőjével. Természetesen érintették azt a témát, hogyan lehet sikeres egy indie fejlesztőcsapat. “Nekünk nem kell részvényeseknek, vagy befektetőknek, vagy bárkinek felelnünk. Azt csinálhatjuk, amit szeretünk. Az egész mottónk erre épül: mi utáljuk a pénzt.” – mondta el Dave Oshry.
Később persze pontosította, hogy a pénz szuper dolog, de ha csak az érdekelné őket, akkor egy nyílt világú, craftolós, túlélős horror Dusk spin-offot csinálnának (a játékhoz egyébként hamarosan érkezik egy felújított verzió).
A folyamatos növekedés hajszolása helyett arra fókuszálnak, hogy élvezzék a folyamatot. Nem okoz problémát a távmunka, sokkal fontosabb, hogy mindenkinek kényelmes legyen és élvezze, amit csinál és mindenkinek meghallgassák a véleményét.
Később tovább árnyalja az indie felfogást azzal, hogy lényegében ők saját maguknak készítenek játékokat, csak éppenséggel azokkal mások is szívesen játszanak. Ezen a gondolatmeneten haladva teszi hozzá, hogy nem ajánlja senkinek, hogy belevágjon a játékfejlesztésbe egy nagy stúdiónál.
“Nem akarsz a 356 772. számú alkalmazott lenni, aki valakinek jelent, aki valakinek jelent, aki meghozza a döntéseket. Ez nem jó. Elmúlt már [ennek a világnak] a varázsa. Nem fogod soha többet élvezni a játékokat, ha egy nagy stúdiónál dolgozol.” – tette hozzá.
A beszélgetés végén pedig kiemeli azt is, hogy a borús hírek ellenére rengeteg cég és vállalat jól működik, csak róluk kevesebbet hallunk. Tény, hogy idén meghatározza a videojáték ipar helyzetéről alkotott képet, hogy szinte folyamatosan érkeznek hírek a leépítésekről.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.