Tegnap mi is beszámoltunk róla, hogy a fejlesztők szokásának megfelelően “tábortűz beszélgetéssel” fog indulni a Diablo IV negyedik szezonja. Már akkor tudni lehetett, hogy valószínűleg több komoly változtatásról is szó lesz, ez végül be is következett.
Az új szezon újításait bemutató live stream közel két órán keresztül tartott, a változtatások szinte az összes aspektusát érintik a játéknak. Az egyik legfontosabb újítás a loot-rendszert érinti, ami rengeteg új lehetőséget ad a karakter építésre. A Last Epoch és a Path of Exile rendszereihez hasonlóan a különböző kiegészítőket craftolás segítségével testhez, illetve játék stílushoz szabhatjuk.
Frissítések érkeztek a különböző bossok terén is. Helltide mostantól minden nehézségi szinten megjelenik majd, sokkal több szörnnyel és új, megidézhető bossal. Érkezik egy új ellenfél is: Andariel, aki Duriellel azonos tárgyakat dob. Jön a The Pit of the Artificer, ahol randomizált, folyamatosan nehezedő dungeon-ök várnak - itt ritka alapanyagokat és tárgyakat is szerezhetünk.
Érkezik változtatás a különböző kasztok esetében is, aminek a célja, hogy a gyengébb karaktereknek is legyen némi esélye a jövőben (például a minion buildes Necromancereknek), illetve rengeteg olyan apró újítást, ami egyszerűen csak élvezetesebbé teszi a játékot. A Blizzard ígérete szerint a frissítések hivatalos listája a jövő héten válik majd elérhetővé.
Annak érdekében pedig, hogy az új szezon rajtja sima legyen egyhetes tesztfázissal indul majd, ami április 2-án kezdődik a PC-s játékosok számára a Battle.net-en keresztül. A hivatalos szezonkezdés pedig május 14-én lesz.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.