Nemrég jelent meg egy videó a Team Fortress 2-ről, amelyben az egyik fejlesztő beszél a játék egyik fő érdekességéről, a rajzfilmszerű grafikáról.
Nemrég jelent meg egy videó a Team Fortress 2-ről, amelyben az egyik fejlesztő beszél a játék egyik fő érdekességéről, a rajzfilmszerű grafikáról és annak tulajdonságairól.
A játékban arra törekednek, hogy a kasztok látványosan eltérjenek egymástól külsőleg, könnyen felismerhetők legyenek harc közben, ami elősegíti az életben maradást (könnyebben találjuk meg a medicet, vagy futunk a pyro elől). A két csapat bázisa is el fog térni egymástól: a vörös bázis fából készült és "meleg" színeiről lesz felismerhető, míg a kék bázison a hideg színek és fémek fognak uralkodni, így könnyen lehet majd tájékozódni a játékban.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.