Az EA Motive önálló csapattal segíti az új Battlefield fejlesztését
- Írta: zoenn
- 2024. április 10.
Az EA tényleg komolyan gondolja, hogy a Call of Duty-hoz hasonlóan, egy többstúdiós frencsájzzá alakítja a Battlefieldet. Ami rá is fér, hiszen a legutóbbi rész csúfosan elhasalt a kritikusoknál és a játékosoknál is. Habár a sztoriközpontú rész fejlesztőjét, a Ridgeling Games-t az EA bezárta, ezt megelőzően a kiadó bejelentette, hogy a Criterion Games is csatlakozott a DICE mellé, tegnap pedig mi is beszámoltunk róla, hogy egy másik stúdió is felkerült a listára.
Byron Beede, a széria vezérigazgatója bejelentette, hogy a Motive Studio - a Star Wars: Squadrons és a 2023-as Dead Space-remake mögött álló csapat is a Battlefielden fog dolgozni a már említett Criterionnal és a Ripple Effect Studios-szal közösen. Utóbbi a pletykák szerint egy önálló, free-to-play battle royale BF-et kalapál. A bejelentés után jogosan merülhetett fel a kérdés: mi lesz ezek után a Motive jelenleg is készülő projektjeivel, köztük a korábban már leleplezett Vasember-játékkal?
Nos, mindenki számára jó hír, hogy a Motive Studios-on belül egy külön részleget szentelnek a háborús lövöldének, ezt a brigádot a Dead Space-remake rendezői, Philippe Ducharme és Roman Campos-Oriola vezeti majd. A fejlesztői egység gyakorlatilag önálló entitásként száll be a Battlefield fejlesztésébe, teret hagyva annak, hogy a stúdió többi dolgozója folytassa a munkát a Marvel's Iron Manen.
Az utóbbi kapcsán egyébként szintén nagyszerű hír, hogy a beszámolók szerint a fejlesztők remekül haladnak a munkálatokkal, már egy jelentős belső mérföldkövet is elértek, amivel "szilárd alapot teremtettek az előttük álló utazáshoz".
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.