A stúdió tegnapi közleményéből kiderül, hogy több, meg nem nevezett játékot is elkaszálnak, illetve nagyjából 600 munkavállalótól válnak meg egy költségcsökkentés keretein belül. Körülbelül 200 millió dollárt „spórolnak” ezzel, 140 milliót az elkaszált projektekből, 35 milliót pedig a leépített alkalmazottakból.
Meglepőnek hathat a hír, hiszen nem is olyan régen a vállalat felvásárolta a Gearbox Entertainmentet az Embracer csoportosulástól 460 millió dollárért, sőt Strauss Zelnick, a vezérigazgató úgy nyilatkozott akkor az amerikai IGN-nek, hogy „nem terveznek leépítéseket.”
A Gearbox-felvásárlás előtt 2022-ben a Zynga-t vásárolta fel a Take-Two 12 milliárd dollárért. A Zynga alapvetően mobiljátékokkal foglalkozó stúdió, és a Take-Two próbálkozása a mobilpiacra való belépésre azóta sem térült meg – legalábbis az ipar elemzői ezt állítják.
A legközelebbi GTA-játék, a hatodik a fősodorban 2025-ben várható és a valaha volt legnagyobb bevételű médiatermékre számítanak személyében mind a játékosok, mind az elmezők.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.