Most, hogy az Amazon-féle Fallout TV-sorozat alaposan betalált a rajongóknál, és a korábbi játékok is másodvirágzásukat élik, újfent előkerült a Fallout 5, amit még 2022-es Summer Game Festen jelentette be a Bethesda. A stúdió igazgatója, Emil Pagliarulo személyét nem kell bemutatnunk a szerepjáték rajongóinak, hosszú ideje dolgozik a szérián, és most az X-en magyarázta el, miért tartanak olyan sokáig a munkálatok.
Először is Starfieldet hozta fel példának, ami szintén sokáig tartott, mire elkészült. A csapat elsősorban a játék alatt dolgozó technológia frissítésével és fejlesztésével volt elfoglalva, miközben időt szakított a Fallout 76-ra. Kár, hogy kicsit üresnek éreztük a csillagközi kalandot.
Ami pedig a Fallout 5-ot illeti, minden a legfontosabb erőforrásról szól, az emberekről. "Mint minden fejlesztőcsapatnál, náluk is vannak tehetséges emberek, akiknek időre van szükségük ahhoz, hogy nagyszerű dolgokat készítsenek. Tehát nem tudnak mindennel egyszerre foglalkozni."
Szóval, ennyi. Minden az időn és az emberi erőforráson múlik. Mielőtt a Bethesda minden erejét a Fallout 5-re fordítsa, ráncba kell szednie a Starfieldet, ezután jön a még régebb óta bejelentett The Elder Scrolls VI, amiről még mindig nagy a csend. És csak ezután kezdhetnek el dolgozni aktívan a posztapokaliptikus szerepjáték legújabb felvonásán, ami szerény számításaink szerint 2030-nál hamarabb nem kerül a boltokba.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.