A Ubisoft talán legnagyobb brandje az orgyilkosok és templomosok évezredes konfliktusát feldolgozó Assassin's Creed-sorozat. A 2017-es Origins viszont megalkotta a Régi és az Új Assassins'c Creed tábort: van, akinek a korábbi, számozott részek képviselik a szériát, másoknak a név hallatán viszont a sokkal RPG-sebb vonal az, ami első beugrik.
Egy belső interjú során Yves Guillemot vezérigazgató beszélt a sorozatról és annak potenciáljáról. Tervei szerint sokkal rendszeresebben jelentkeznek majd az orgyilkosok, viszont nem ugyanazt a játékot kapjuk majd minden évben, a terveik szerint a részek markánsan eltérnek majd egymástól, például az Assasin's Creed Hexe merőben különbözik majd az Assassin's Creed Shadowstól. Ebből könnyen következne, hogy a boszorkányos hangulatú cím közelebb áll majd a régebbi játékokhoz vagy a Mirage-hoz, viszont Guillemot szerint "meg fogunk lepődni".
Valószínűleg az új részek sorát nosztalgiával fogják feldobni, ugyanis a vezérigazgató kilátásba helyezte, hogy több régebbi cím is remake formájában térhet vissza. Meglátásai szerint az olyan technológiák, mint az akció-kalandjátékaikra specializált Anvil és Snowdrop motorjaik, a generatív AI használata az NPC-k terén, no meg a régebbi részek világában rejlő potenciál miatt ezek a felújítások új élményt nyújtanak majd a játékosoknak.
Az Assassin's Creed IV: Black Flag felújításáról már eddig is tudtunk, viszont Guillemot szavai alapján remélhetjük, hogy akár az első, 2007-es epizód is visszatérhet egy színesebb, élettel telibb világgal, amit akár egyben is kezelhet a játék. Jó kérdés persze, hogy mikor fogunk látni ebből bármit is, ahogy az sem biztos, hogy valódi remake-t kapunk-e, vagy csak egy remastert.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.