Eredetileg open world játéknak készült az Astro Bot

  • Írta: szlav
  • 2024. július 16.
  • Érdekesség
Link másolása
Hagyományos, pályákra bontott felosztással érkezik idén az Astro Bot, ám a Team Asobinak eredetileg egészen más elképzelései voltak. Most megtudtuk, hogy miért döntött végül a csapat a klasszikusabb megoldásnál.

Szeptember elején újra visszatér a PlayStation imádnivaló kis robotkabalája, ezúttal nem egy nagyra nőtt techdemóban, hanem egy teljesen önálló és teljes értékű címben. Az Astro Bot 80 különböző bolygón járattatja meg a kis fémfickót, akinek az lesz a feladata, hogy megjavítsa az űrhajóját és megmentse a más PlayStation-karaktereknek öltözött robottársait.

Az Edge Magazine a négyszázadik nyomtatott számában egy jókora interjút készített a játék kreatív igazgatójával, Nicholas Doucettel, aki elárulta: a csapatuk a fejlesztés korai fázisában komolyan elgondolkodott azon, hogy egy teljesen nyitott világú játékot kerekítsenek az eddigi legambiciózusabb alkotásukból. Végül azonban a 80 különálló planétánál és az elhatárolt pályákra bontott struktúránál ragadtak, mivel úgy érezték, így jóval változatosabbá, érdekesebbé tehetik a játékot.

Doucet azt is elmondta, hogy a Team Asobi mindig a játékmechanikákkal kezdi az új projektek fejlesztését. Ötletelnek, prototípusokat gyártanak, kipróbálják, hogy mi működhet új power-upként vagy például a DualSense egyik érdekes funkciódemójaként. Ekkor még nem is feltétlenül tudják, hogy pontosan milyen játékot gyártanak, de ezekből az ötletekből és kreatív demók alapoznak meg a későbbi nagy egésznek.

Egy ilyen fantáziadús platformernél egyáltalán nem hangzik rosszul, hogy így alakulnak a munkafolyamatok. Szerencsére nem kell már sokat várnunk ahhoz, hogy megtudjuk, hogyan sikerült a Team Asobi legújabb dobása, hiszen az Astro Bot szeptember 6-án jelenik meg PlayStation 5-re.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...