Mindössze 25.000 példány fogyhatott a Concordból

  • Írta: pandaril
  • 2024. szeptember 2.
  • Pletyka
Link másolása
A szám a két platformra összesen vonatkozik, becslések szerint kicsivel több kelt el belőle PlayStation 5-ön, mint PC-n, ahol a csúcs játékosszám nem érte el az 1000-et.

Még egy indie játék számára sem lenne kifejezetten ünneplésre méltó egy olyan eladási szám, amit Simon Carless elemző fejtett vissza a játékosszámok alapján. Az IGN az úrra hivatkozva közölte, hogy a PlayStation új, 40 dolláros hero shooteréből hozzávetőleg 10.000 példány fogyott PC-, és körülbelül 15.000 darab PlayStation 5-ön.

Ezek nem igazán tekinthetők hivatalos adatoknak, sokkal inkább becslések, azonban nagyon is egybevágnak a valósággal, a SteamDB adatai szerint a Concorddal megjelenésekor sem játszottak 700-an Steamen, mára ez a szám pedig 100 egyidejű játékos alá esett. Az igazán érdekes, hogy akárcsak a mi tesztünk, a steames értékelések is alapvetően pozitívak, bár sokan számoltak be különböző technikai hibáról és játékösszeomlásról.

Ha a játékmenetet vesszük, a Concord jól sikerült játéknak minősül, viszont így adja magát a kérdés, hogy miért nem fogyott kellőképpen a játék, és miért lett a PlayStation egyik legnagyobb bukása (egyesek szerint a Anthemnél is nagyobb kudarcnak tekinthető a Concord, mivel az előbbi legalább visszakereste az árát). Hibáztatható a gyenge marketing, a 40 eurós árcímke és a tény, hogy egy eleve túlszaturált piacra próbáltak betörni egy teljesen új IP-vel.

5.
5.
Ooorky
#4: Mint az Anthem vagy Starfield...

És igen, a fejlesztés jelentős része csak ötletelés, koncepciógyártás.
4.
4.
xsbrx
Egyszerűen nem értem hogy készülhetett ez 8 évig...ráadásul 100milliós büdzséből!
7 évig agyaltak hogy melyik karakternek mi legyen a nemi identitása, és csak utána fejlesztették 1 évig?
3.
3.
Ooorky
#2: Nem csak a gaming "szaksajtó" másol mindent, volt aki a magyartalan hvg cikket úgy védte, hogy tőle ne várja el senki az AI fordítások ellenőrzését, mert a "cikkeknek" gyorsan ki kell kerülniük mielőtt más oldalak viszik el a klikkeket.
2.
2.
hedzsooo
Mit is lehetne erre mondani... Talan azt, hogy nem nagy a hirerteke. :) Ugyanis kb. a 99%-a az elozeteseit nezoinek mar kb. tudta elore hogy jobb lesz ezt is kihagyni.
Max. a szakertok, + szaksajto nem tudhatta ezt, elvegre amivel nekik bajuk van manapsag, hogy pl. a Black Myth: Wukong nem lett elegge sokszinu... :D

Tiszta vicc mar a kulfoldi gaming oldalak java, de ugye a hazai szaksajto is sokszor rogvest mindent masol gondolkodas nelkul at a kulfoldi oldalakrol. Kiabrandito de tenyleg a helyzet, mar lassan bulvarlapokat szivesebben olvas az ember, azok is pontosabban, hitelesebben irnak jatekokrol... ^^ :D
1.
1.
Turoscsusza
Egyszeru a keplet, ez a jatek a "modern" LGTV jatekosoknak keszult es valljuk be oszinten azok meg lehet hogy nem sokat jatszanak.

Ha jok az ertesuleseim akkor ez fejlesztessel,promocioval mindennel egyutt egy $200 millios bukta a Sonynal.

Nem tudom oket sajnalni, "edd meg amit foztel"
Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...