Nehéz helyzetben a Hawthorn fejlesztése

Link másolása
A Near Studios egyelőre nincs birtokában a megfelelő anyagi háttérnek, ami szükséges a játék további fejlesztéséhez, ezért a befektetők segítségére várnak.

Az iparági bennfentesnek számító Jason Schreier publikált egy cikket a Bloomberg oldalán, amelyben kis betekintést nyújtott a Hawthorn fejlesztésének viszontagságaiba. Bár a múlt heti bejelentése óta a játékot több, mint 112 ezren tették kívánságlistájukra és sok híradás kiemelte a nyugis, állatos szerepjátékban rejlő lehetőségeket, ez nem eredményezte, hogy a készítők pénzt tudjanak gyűjteni a fejlesztés további szakaszára.

Eddig a produkciót saját pénzükből finanszírozták a stúdió fejesei, de már olyan helyzetbe kerültek, hogy nem tudnak fizetést adni a maroknyi fejlesztőcsapatnak. Heather Cerlan, a Near Studios alapítója és vezetője osztotta meg a szomorú hírt, "meg van az elképzelésünk, az ambíciónk, de nincs meg az egészhez szükséges pénz". Korábban Cerlant otthagyta 2 üzleti partnere is, majd a Covid miatt szinte nulláról kellett kezdeniük mindent és idén jutottak el odáig, hogy egy teasert adjanak ki, remélve, hogy felkarolják a játékukat és meg lesz a szükséges tőke a fejlesztés folytatásához. Amennyiben nem játnak sikerrel, a Kickstarter indítást sem tartják kizártnak, bízva az eddigi pozitív visszajelzésekben.

A vezető mesélt korábbi munkahelyénél, a Naugthy Dognál töltött korszakának tapasztalatairól is. Mint elmondta, maga a The Last of Us egyik rendezője, Neil Druckmann kérte ki a véleményét a Left Behind írása közben. Heather meleg és sok hasznos tanácsot tudott adni az író/rendezőnek, az életéről, tapasztalatairól, amik a játékban is megmutatkoznak. Druckmannéket végül kalandvágyból és tapasztalatszerzés miatt hagyta ott, és kereste a következő kihívást az életében.

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...