Ismét csúszik az Assassin's Creed: Shadows megjelenése, ezúttal márciusra
- Írta: zoenn
- 2025. január 9.
Február 14. helyett csak 2025. március 20-án kerül a boltokba az Assassin's Creed: Shadows. Ez már a második csúszás, hiszen eredetileg tavaly ősszel kellett volna megjelennie a játéknak. A Ubisoft szerint a halasztás extra fejlesztési időt biztosít "a megújult játékminőség és a megnyerő első napi élmény" elérése végett.
"Teljes vállszélességgel kiállunk csapataink azon erőfeszítése mögött, hogy megalkossák a frencsájz legambiciózusabb Assassin's Creed opuszát" - magyarázta Yves Guillemot, a Ubisoft vezérigazgatója a sajtóközleményben.
"Úgy döntöttünk, hogy további egy hónap fejlesztést biztosítunk a Shadows számára, hogy jobban be tudjuk építeni a játékosok által született visszajelzéseket az elmúlt három hónapban, így teljes mértékben kihasználhatjuk a játékban rejlő lehetőségeket és erőteljesen zárjuk az üzleti évet.".
A Ubisoft emellett kitért arra is, hogy határozott lépéseket tesz a vállalat átalakítására és tanácsadókat nevezett ki, akik felülvizsgálják a különféle stratégiákat ez ügyben, hogy a "lehető legjobb értékeket biztosítsanak ügyfeleik számára".
Ezzel együtt a kiadó továbbra is jelentős költségcsökkentéssel számol, ami egyértelműen a Ubisoft fókuszának, csapatainak és azok teljesítményének folyamatos szűkítésével jár együtt. A "költséges földrajzi terülteken" három stúdiójukat is bezárták, illetve az XDefiant szerverei is hamarosan leállnak.
A franciák azt remélik, hogy a nadrágszíj szorosabbra húzásával egy erősebb jövő elé nézhetnek.
AAA játékok irányába annyira nagyok lettek a vásárlói elvárások, hogy a megnövekedett fejlesztési büdzsé miatt még a sok milliós eladások sem biztos, profitábilissá fogják tenni az adott játékot, lásd Sony single player exkluzívok.
A játékok tartalmát tekintve pedig egyre szélesebb közönségre próbálnak lőni, emiatt egyre sablonosabbak, szürkébbek, ötlettelenebbek.
Az anyagi kockázat csökkentésének további módja a folytatás, feldolgozás, remake, remaster...
Érdemes összehasonlítani a Sea of Thieves-et a Skull and Bones-szal.
Az egyik ötletes és egyedi, a másikba meg fölöslegesen öntötték a pénzt és munkaórákat.
A kalózos játékuk is vók volt, azért bukott az is? :D
Eddig is jo tanacsokat kaptak,hiszen remekul sikerult jatekokat fejlesztettek es a reszvenyarak az egekben.
Tovabbra is hallgassanak csak a rovid,kek haju orr piercinges them/ekre es akkor semmi baj nem lehet.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.