Shuhei Yoshida szerint más kiadó elkaszálta volna a The Last Guardiant

Link másolása
A múlt héten lezajlott 2025-ös Taipei Game Show alatt az IGN Japan elkapta pár szóra a legendás Shuhei Yoshidát, aki mesélt kicsit a The Last Guardian nem túl zökkenőmentes fejlesztéséről.

A The Last Guardian fejlesztése egy örökkévalóságig tartott a rajongóknak a maga 9 évével, a Team Ico csapata még 2007-ben kezdte meg a munkálatokat, amik egy ideig a jó öreg PlayStation 3-on zajlottak, azonban a technikai korlátok miatt csak PlayStation 4-re tudták befejezni. (A technikai problémák mellett Ueda és több Team Ico tag 2011-es kilépése se segített a dolgokon, de szerencsére a saját stúdiójuk megalapítása után külsősként segítettek a Sony-nak befejezni a nagyszabású projektet.)

Az IGN Japan a Taipei Game Show alkalmával tudott beszélgetni egy kicsit Shuhei Yoshidával — Genki jóvoltából készült az angol fordítás —, aki elmesélte milyen nehézségekbe ütköztek a kultjáték készítése közben, szerinte egy átlagos kiadó nem tolerálta volna a felmerülő problémákat, és rövid úton ment volna a süllyesztőbe a sokak által kedvelt kalandjáték. A játék a fejlesztés PS3-as szakaszában mindössze 10-15 fps-sel tudott csak futni — annak ellenére hogy mindent bevetettek amit tudtak —, szerencsénkre azonban pont jókor érkezett a PlayStation 4, így gyorsan át is álltak az újgenerációs konzolra — viszont sok meglévő dolgot a nulláról kellett kezdeni.

Fumito Ueda víziója itt jobban testet tudott ölteni, Trico realisztikus mozgáskultúrája most már közelített az ideálishoz, aztán végül a 2015-ös E3 alkalmával Yoshida nagy örömmel jelentette be a 2016-os megjelenést. Yoshida az elejétől fogva bíztatta a csapatot — végig bízott Ueda-ban —, gyakran mondogatta, hogy "Bármi is történjen, ki kell adnunk.", de azt is hangoztatta, hogy "Adjunk bele mindent!" (Az Ico és a SotC fanokat se akarta cserben hagyni).

Hozzászólás írásához be kell jelentkezned!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.
Egy kis türelmet kérünk...