A Elden Ring: Nightreign meglehetősen egyedi élményt kínál, annak ellenére az egy és háromfős kooperatív élményekre fókuszál, és a roguelite és a battle royale elemekkel sem áll hadilábon, viszont kimondottan nem live service anyag. Ez azonban nem jelenti azt, hogy a premier után ne kapna frissítéseket és további tartalmakat.
A játék steames adatlapján olvasható, hogy a DLC 2025 negyedik negyedévéig bezáróan fut be, amely további játszható karaktereket és főellenségeket tartalmaz majd. A dátum nincs kőbe vésve, a hivatalos magyarázat az, hogy az év végéig bezáróan tutira kibővül majd a játék.
A múlt hétvégén zajlott le az Elden Ring: Nightreign hálózati tesztje, és ha már a bossok szóba kerültek, a rendező elárulta, hogy a legyőzésükhöz szükséges kihívás nagyjában a FromSoftware többi játékában látottakhoz hasonló lesz. Junya Ishizaki egy interjúban megjegyezte, hogy a játék nem lesz olyan nehéz, mint a Shadow of the Erdree, azonban a kihívás továbbra is egy fontos aspektusa a játéknak. Egy-egy boss legyőzése igazi sikerélmény ad mindenkinek, nem lesznek triviálisak, arra késztetik a játékost, hogy túljussanak rajtuk. "Tehát hasonló nehézségre kell számítanod, mint amit eddig láttál." - fogalmazott a direktor.
Az Elden Ring: Nightreign május 30-án landol PC-n, Xbox One-on, Xbox Series X/S-en, PS4-en és PlayStation 5-on.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.