A God of Warra hasonlított volna az elkaszált Wonder Woman-játék
- Írta: pandaril
- 4 órája
Ugyan a legtöbb gamer számára váratlan volt a Monolith bezárása és projektjeinek elkaszálása, az iparág bennfentesei már sejtették, hogy a Warner Bros. jó AAA-kiadóhoz méltón igyekszik majd a rossz döntéseiket a fejlesztőstúdiók leépítésén keresztül kompenzálni. A stúdió bezárása a fejlesztői pokolban rekedt Wonder Woman-játékot érintette a leginkább, és ha lehet hinni Jason Schreiernek, akkor még jobban fáj a játék elkaszálása, mint eddig.
A Kinda Funny Games podcast legutóbbi adásában az újságíró a játék készítésének utolsó fázisairól számolt be, és elmondása szerint a fejlesztés újrakezdésekor a játék koncepciója is megváltozott. A fejlesztők nagyon komoly ihletforrásként támaszkodtak a God of War-szériára, és a játék egy hagyományosabb akció-kaland cím lett volna. Hogy az eredeti trilógiáról, vagy a 2018-as soft rebootról van-e szó, azt már sajnos sosem tudjuk meg.
A Wonder Woman-játékot még 2021-ben jelentették be, ám sosem készült el. A Monolith bezárást követően a csapat egyik legfontosabb alkotásának, a Nemesis-rendszernek a jogai továbbra is a Warner Bros.-nál maradnak, a licence jog 2036-ig él.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.