Azt hiszem nem is húznám a szót tovább, csapjunk rögtön a közepébe! Miután végignéztük a szokásos logokat és várnánk valami introféleséget, ahelyett egyenesen a főmenübe kerülünk, amely semmi különösebbet nem nyújt. A háttér mozog és az ókori egyiptom kitalált helyszineit mutatja be (ugyanis az egész játék ezen téma körül forog). Itt öt menüpontból válaszhatunk: SinglePlayer, MultiPlayer, Online, Options és Quit. A SinglePlayer menüpontot választva kiképezhetjük magunkat és tolhatjuk a kampányt. Emellett még található egy új menüpont is, a „The Trials” , amely egy mindenki-mindenki ellen játékot rejt magában.
Aki nem most játszik először a Worms-szal, az a tutorial-t el se kezdje, mert unalmas, értelme pedig nem sok van így. Amiért érdemes megcsinálni az csak a torony használata és az ahhoz hasonló speckók megismerése végett. A kampány első pár pályája unalmas és rém egyszerű, de egy idő után már szórakoztatóvá válik és kevésbé könnyűvé. Mint már mondtam, szinte az egész egyiptom körül forog, de természetesn másfajta pályák is vannak. A pharaoh testőrei tök looserek, mert mindig csak egy cél pont van számukra. Ha az egy kukac, akkor el kell bujtatni, ha meg egy épület, akkor falat kell épiteni fölé. Jah, és ha a falat választjuk, akkor csak a levegőben látni fogsz egy ilyen lebegő megfogalmazhatatlan tárgyat. A kezdésnél amikor a tornyokon és bázisokon vannak az ellenfelek, érdemes a kenyérpirító csapást alkalmazni, amit Isten hoz létre. Isten elég jól van megcsinálva, van egy pár elsőre még röhögtető baki, de az ötödikre hatodikra már unalmassá válnak. A deatmatch, háááát….ezzel nem nagyon jászottam, kicsit uncsi, de kilehet próbálni és játszogatni vele.
A LAN és ún. „Fortnet”-ben semmi extra nincsen, ugyanazok a játékfajták és semmitöbb. A MultiPlayer - ha jó társaság van - nagyon jó. A pályák se rosszak, csak én túl kicsinek vélem őket. Ami nem maradhat el, az a csapatkészítés, ahol mi kreálhatjuk meg álomcsapatunkat a nevektől a sisakokig és hangjukig. A hangok között van egy pár érdekes és jó, no és a dicshimnuszok se rossza, de a sisakok egyensen nagyon jók lettek! A titkos fegyverek között nem valami nagy a választék, de tulajdonképpen nem is olyan titkosak, mert már a 3. misszióban is használhatjuk őket és nem kell hozzá más, csak egy másodfokú torony.Hopp…elszóltam magam…
Ahogy kinéznek a kukacaink és grimaszokat vágnak, magában nem is olyan ronda…sőt…csak az a baj hogy, minden szögletes és tiszta bug az egész játék. Olyan van, hogy fent vagy egy épitményen és alattad ég a tűz, de a tűz átjön a falon és megéget…és még sorolhatnám a buta bugokat. Van benne jó néhány mókás fegyver is, például a pápa, aki felrobban, vagy a robbanó kiscsirke. A gép jóformán semmit nem használ a bazookán, a gránáton és a torony fegyvereken kívül. Szerintem kicsit butára sikeredtek, de hát ez van. Nekünk kábé 20-30 fegyver áll rendelkezésünkre és még vannak az épitmények. A célzás azonban nagy gondokat okozhat, ugyanis még egy céllkeresztet sem voltak képesek berakni, csak egy kis nyilacska van ott, amit tudsz fel-le mozgatni. De ha viszont FPS nézetbe teszed, akkor van egy kis célkereszt, viszont nem tudsz mozogni. A szél is elég hülyén van megoldvam ugyanis nem lehet tudni hogy most merre és hogyan fúj, milyen erővel, de a gép az bezzeg tudja. Ő azt is tudja hogy mikor, hogy, merre és milyen erővel kell meglőni ahoz a bazookát, hogy minket eltaláljon úgy, hogy előtte kanyarodik egy jó nagyot.
Végezetül, az összkép nem is annyira rossz. Egy pár hétig el lehet vele játszogatni és nem is lenne olyan szörnyű, ha a gép nem csalna, nem lenne olyan bugos, okosabbak lennének az ellenfelek, lehetne célozni, stb, stb. Sok jópofa dolog is van benne, amitől egész aranyos lenne az alkotás, de több a negatívum sajnos, ami miatt az összkép is kissé leromlik!
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.