Vége a sziklás, sivatagos porkavarásnak, ezennel bemutatkozik a Playstation 3 egyik legjobb nyitójátékának, a Motorstorm-nak a folytatása, melyben immáron trópusi körülmények közt kell bizonyítanunk férfiasságunkat. Napszemcsit és bukósisakot fel, ajkakat flegmán félrebiggyeszteni, kezdődhet a zúzás!
A Pacific Rift egy ízig-vérig kőkemény versenyjáték lesz, a korábbi nagy adag screenshot után pedig végre megérkeztek az első igazán komoly információk is. Eszerint a környezet teljesen megváltozik, a második rész egy sűrű növényzettel és nyakig érő sárral borított hatalmas szigeten fog játszódni, és hogy teljes legyen a káosz, a futamokon ezúttal óriáskerekűek is indulnak!
Az arcade versenyzők paradicsoma lesz az új vidék, a terep teljes egészét a hivatalos fórumon elhangzott rajongói kívánságok alapján tervezték meg a fejlesztők. Az első előzetesek alkalmával mindenki a Crysis szigetéhez hasonlította a Motorstorm 2 világát, azonban már tudjuk, hogy annál ez sokkal változatosabb lesz. Az Evolution Studiosnál egy olyan igazi csendes-óceáni vulkanikus sziget megalkotását tűzték ki célul, mely nem merül ki sárból és pálmafákból, annál sokkal, de sokkal többet nyújt a játékosoknak.
A vidéket öt nagyobb részre lehet majd osztani, délről északra haladva először egy igazi egzotikus, fehér homokos tengerpart vár a versenyzőkre, majd a fákon túl egy mocsaras lápvidék következik, a sziget közepén pedig ott a kőkemény dzsungel. Itt érvényesül csak igazán az első részben is ismert szabad útvonalválasztás, a kidőlt fák, az utat egyszer csak kettémetsző patakok, és a millió másféle akadály kemény kihívást fog majd jelenteni mindenkinek. Észak felé haladva a vulkánok lábaihoz érünk, itt köves, poros, sziklás terület vár a játékosokra, sőt a hegyek tetejére érve még egy kis hóval is találkozhatunk majd. Az utolsó szakasz az északi öböl lesz, ahol kapaszkodjatok meg, kiszállva a terepjárókból és kamionokból, jet-skiken és motorcsónakokon folytatódik a küzdelem!
Nem semmi dolgok ezek, és az újdonságok listája még mindig nem ért véget. A pályán több helyen is találkozni fogunk vízzel, a tengerparton bele lehet majd gázolni a hullámokba, a sziget belsejében pedig akár a sekélyebb folyókon is átszáguldhatunk. A víz nem csak lemossa majd a kasztnin eddig felgyülemlett mocskot, de lehűti a sok nitrózástól felhevült motort is. Ügyesen taktikázhat tehát, aki már megismerte a pályákat, hiszen nyugodtan forráspontig húzhatja a gépet, ha tudja, hogy mindjárt odaér a folyóhoz.
A környezet teljesen lerombolható lesz, viszont csak a nagyok számára. Egy termetes járgány volánja mögött ülve lazán kicsaphatjuk majd a kisebb fákat, de ha motorral, vagy buggyval indulunk útnak, akkor még a bokrok és a kúszónövények közé is könnyen beakadhat a kerék. A fejlesztők éppen ezért úgy egyensúlyozzák ki az erőfölényt, hogy a kisebb járművek számára alternatív ösvényeket tartanak fent, hogy megkerülhessék a sűrű növényzettel fedett részeket.
A látvány nagyon szép lesz, a hegyi szerpentinről például be lehet majd látni a teljes vidéket. Sok jóval kecsegtetnek még a closeupok, a növények levélről-levélre teljes részletességgel ki lesznek dolgozva, a kocsin meg az utolsó csavarig minden alkatrész nagyfelbontású lesz. Nem fogunk csalódni a környezet interaktivitásában se, a futam közepén kitörő vulkán például egész utakat fog elsodorni, a hegyi folyó meg akkora farönköket sodor majd magával, hogy lazán felborítja majd a vele találkozó kisebb-nagyobb járgányokat. Lesznek mindenféle faviskók és kilátótornyok is, ha ennek például elkaszáljuk a lábát, akkor az kidől, és elzárja mögöttünk az utat, szegény ellenfeleink meg kereshetnek alternatív útvonalat.
A játék újdonságai közé tartozik majd a rövidebb töltési idő, a korábbinál több résztvevős verseny, a változatosabb útfelület, a JPG formátumba mentő fotó mód, a saját számokat is lejátszó MP3 player, és persze az osztott képernyős játékmód, amit annyira hiányoltunk az első részből. Ezúttal egy gépnél ülve akár négyen is egymásnak eshetünk, ám aki az online meccseket jobban szereti, az se fog csalódni – sőt, a játék már a Home-ot is támogatni fogja!
Az arcade versenyzők paradicsoma lesz az új vidék, a terep teljes egészét a hivatalos fórumon elhangzott rajongói kívánságok alapján tervezték meg a fejlesztők. Az első előzetesek alkalmával mindenki a Crysis szigetéhez hasonlította a Motorstorm 2 világát, azonban már tudjuk, hogy annál ez sokkal változatosabb lesz. Az Evolution Studiosnál egy olyan igazi csendes-óceáni vulkanikus sziget megalkotását tűzték ki célul, mely nem merül ki sárból és pálmafákból, annál sokkal, de sokkal többet nyújt a játékosoknak.
A vidéket öt nagyobb részre lehet majd osztani, délről északra haladva először egy igazi egzotikus, fehér homokos tengerpart vár a versenyzőkre, majd a fákon túl egy mocsaras lápvidék következik, a sziget közepén pedig ott a kőkemény dzsungel. Itt érvényesül csak igazán az első részben is ismert szabad útvonalválasztás, a kidőlt fák, az utat egyszer csak kettémetsző patakok, és a millió másféle akadály kemény kihívást fog majd jelenteni mindenkinek. Észak felé haladva a vulkánok lábaihoz érünk, itt köves, poros, sziklás terület vár a játékosokra, sőt a hegyek tetejére érve még egy kis hóval is találkozhatunk majd. Az utolsó szakasz az északi öböl lesz, ahol kapaszkodjatok meg, kiszállva a terepjárókból és kamionokból, jet-skiken és motorcsónakokon folytatódik a küzdelem!
Nem semmi dolgok ezek, és az újdonságok listája még mindig nem ért véget. A pályán több helyen is találkozni fogunk vízzel, a tengerparton bele lehet majd gázolni a hullámokba, a sziget belsejében pedig akár a sekélyebb folyókon is átszáguldhatunk. A víz nem csak lemossa majd a kasztnin eddig felgyülemlett mocskot, de lehűti a sok nitrózástól felhevült motort is. Ügyesen taktikázhat tehát, aki már megismerte a pályákat, hiszen nyugodtan forráspontig húzhatja a gépet, ha tudja, hogy mindjárt odaér a folyóhoz.
A környezet teljesen lerombolható lesz, viszont csak a nagyok számára. Egy termetes járgány volánja mögött ülve lazán kicsaphatjuk majd a kisebb fákat, de ha motorral, vagy buggyval indulunk útnak, akkor még a bokrok és a kúszónövények közé is könnyen beakadhat a kerék. A fejlesztők éppen ezért úgy egyensúlyozzák ki az erőfölényt, hogy a kisebb járművek számára alternatív ösvényeket tartanak fent, hogy megkerülhessék a sűrű növényzettel fedett részeket.
A látvány nagyon szép lesz, a hegyi szerpentinről például be lehet majd látni a teljes vidéket. Sok jóval kecsegtetnek még a closeupok, a növények levélről-levélre teljes részletességgel ki lesznek dolgozva, a kocsin meg az utolsó csavarig minden alkatrész nagyfelbontású lesz. Nem fogunk csalódni a környezet interaktivitásában se, a futam közepén kitörő vulkán például egész utakat fog elsodorni, a hegyi folyó meg akkora farönköket sodor majd magával, hogy lazán felborítja majd a vele találkozó kisebb-nagyobb járgányokat. Lesznek mindenféle faviskók és kilátótornyok is, ha ennek például elkaszáljuk a lábát, akkor az kidől, és elzárja mögöttünk az utat, szegény ellenfeleink meg kereshetnek alternatív útvonalat.
A játék újdonságai közé tartozik majd a rövidebb töltési idő, a korábbinál több résztvevős verseny, a változatosabb útfelület, a JPG formátumba mentő fotó mód, a saját számokat is lejátszó MP3 player, és persze az osztott képernyős játékmód, amit annyira hiányoltunk az első részből. Ezúttal egy gépnél ülve akár négyen is egymásnak eshetünk, ám aki az online meccseket jobban szereti, az se fog csalódni – sőt, a játék már a Home-ot is támogatni fogja!
Kapcsolódó cikkek
bobby...áhh,inkább hagyjuk :D
4: dehogy sajnos! vegyé ps3at azt játszá vel.... hülyyegyerek...
Sajna nincs nekem PS3 de örülnék neki.
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.