Scott Lewis elmondása szerint a konzolos Civilizationt eredetileg kizárólag PlayStation 3-ra és Xbox 360-ra tervezték kiadni. Az irányítást és a kezelőfelületet a két gép kontrolleréhez igazították - röviden csak a két gépben gondolkodtak. Körülbelül egy évvel a munkálatok megkezdése után meglepődve figyelték a Nintendo Wii és a DS sikereit, majd nagy izgalmak közepette nekikezdtek a más technológiára építő konzolokra írt változatok fejlesztésének. Míg a DS-változat munkálatai rendben haladnak, a Wii-verzió már problémásabb volt - Lewis szerint olyan mértékben a PS3 és az X360 kontrollerére tervezték a játékot, hogy az egész kezelőfelületet és az irányítást át kéne dolgozni a Wii-s kiadás kedvéért. A Firaxis programozója úgy gondolja, ha mind a négy platformra együtt indult meg volna a fejlesztés, akkor nem szünetelne a Wii-s játék hegesztése - persze szerinte sem kizárt, hogy idővel befejezik majd a projektet.
Egy jó ideig biztosan nem jelenik meg Nintendo Wii-re a Civilization Revolution - az egyik programozó elárulta, hogy miért állították le a játék fejlesztését.
Egy jó ideig biztosan nem jelenik meg Nintendo Wii-re a Civilization Revolution - az egyik programozó elárulta, hogy miért állították le a játék fejlesztését.
NEM GONDOLTAK ERRE? Ez logikus, hogy át kell tervezni az egészet...teljesen más az irányitás...és még ők vannak meglepődve...
Ha nem vagy még tag, regisztrálj! 2 perc az egész.